نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد؛

اخلاق و رفتار اسلامی چاشنی برخورد قانونی مأموران نیروی انتظامی باشد

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۴:۴۶
کد خبر: ۵۴۶۱۸۷
اخلاق و رفتار اسلامی چاشنی برخورد قانونی مأموران نیروی انتظامی باشد
آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در دیدار رییس و کارکنان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: جایگاه و مسؤولیت عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بسیار حساس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، وی با بیان اینکه در این زمینه بخش عقیدتی همانند ریشه و بخش سیاسی شاخ و برگ است، افزود: باید به بنیه‌های فرهنگی و عقیدتی کارکنان نیروی انتظامی عمق بیشتری دهیم تا شاخ و برگ این شجره طیبه که همان عملکرد بیرونی آنها است، نمود و جلوه بهتری داشته باشد.

آیت الله یعقوبی اظهار کرد: اگر ریشه اعتقادات مردم مستحکم شود زمینه‌های رشد و بالندگی جامعه فراهم می‌شود؛ به همین دلیل باید در هر مجموعه‌‌ای که هستیم، برای ارتقای اعتقادی و معرفتی اقشار مختلف مردم تلاش بیشتری کنیم.

وی با بیان اینکه در بحث اعتقادات بشر فراموش‌کار بوده و تکرار ثمربخش است، اضافه کرد: بعضی از مسائل اعتقادی باید به‌صورت مدام تذکر داده شود تا در این زمینه عمق‌بخشی مناسبی صورت گیرد.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح اعتقادی و دینی نیروهای انتظامی بر عملکرد آنها در جامعه تأثیر بسزایی دارد؛ زیرا اگر مأموران نیروی انتظامی به مسائل دینی و مذهبی ورود کنند و نسبت به مسائل اعتقادی آشنا باشند بدون شک برخورد و تعامل آنها با مردم بهتر خواهد شد.

آیت الله یعقوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی وامدار بخش عقیدتی سیاسی است، اضافه کرد: اگر مجموعه نیروهای انتظامی در این زمینه فعالیت نکنند، بدون شک در بحث عملیاتی، میدانی و ارتباط با مردم با مشکل مواجه خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با تأکید بر اجرای قانون توأم با اخلاق، افزود: باید اخلاق و رفتار اسلامی چاشنی برخورد قانونی مأموران نیروهای انتظامی با متخلفان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز