رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی؛

انتخابات شورای شهر اسفراین نیز تمام الکترونیک برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۷۹۸۶
انتخابات شورای شهر اسفراین نیز تمام الکترونیک برگزار می‌شود
رییس ستاد انتخابات ومعاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی درباره برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان گفت: با پیگیری‌های اولیه انجام‌ شده انتخابات شورای شهر در مرکز استان، شیروان و اسفراین به‌ صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدتقی ایرانی با بیان این خبر اظهار داشت: هر چند دولت تلاش دارد انتخابات در تمام شهرستان‌ها به‌ صورت تمام الکترونیکی برگزار شود اما تاکنون انتخابات الکترونیکی شورای شهر در بجنورد ،شیروان  و اسفراین تأیید شده است و آموزش‌های لازم برای رأی‌گیری الکترونیکی از طریق صداوسیما و رسانه‌ها در موعد مقرر انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی همچنین از تایید صلاحیت ۵هزار و۲۱۷ نفر در انتخابات شوراهای شهر وروستا ها خراسان شمالی در هیات های اجرایی خبر داد.

ایرانی افزود: ۵ هزار و۴۸۹ داوطلب در پنجمین دوره از انتخابات شهر و روستا در استان خراسان شمالی نام نویسی کرده اند.

وی افزود: از تعداد ۵ هزار و۴۸۹ داوطلب ۱۷۶ نفر  به استناد قانون و استعلام از مراجع چهارگانه در هیات های اجرایی رد صلاحیت شدند که  ۳.۲ درصد کل داوطلبین را شامل می شود.

ایرانی همچنین بیان کرد:از  ۵ هزار و۴۸۹ نفر ۹۶ نفر هم تاکنون انصراف خودرا از ادامه انتخابات اعلام کرده اند.

وی افزود: از ۲۵ فروردین تا ۳۱ مهلت بررسی صلاحیت توسط هیات های نظارت  انجام خواهد شد و ۱ اردیبهشت هیات نظارت نظر خود را به بخشداریها و فرمانداریها اعلام خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز