پرداختن به مباحث دانشجویی یکی از مهم ترین موضوعات استان است

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۷:۰۱
کد خبر: ۵۴۸۵۶۶
پرداختن به مباحث دانشجویی یکی از مهم ترین موضوعات استان است
استاندار خراسان شمالی گفت:پرداختن به مشکلات دانشجویان، دانشگاهیان و جوانان همیشه یکی از موضوعات مهم و اولویت دار این استان بوده که البته تلاش های بسیاری نیز در جهت حل این مشکلات صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا صالحی در دیدار با رییس دانشگاه کوثر استان و معاونان وی اظهار داشت : برای ما پرداختن به موضوعات دانشجویی همیشه حائز اهمیت بوده که البته برخی از مشکلات اعتبارات متمرکز در این حوزه را باید تنها از طریق تهران و وزارت خانه مرتبط حل نمود.

وی تاکید کرد : دانشگاه مبداء تحولات و رشد و پیشرفت جامعه است و انتظار داریم دانشگاهیان و دانشجویان در عرصه توسعه همه جانبه استان مشارکت جدی داشته باشند.

در ادامه این دیدار رییس دانشگاه کوثر استان نیز خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه این دانشگاه هنوز در مرحله نوجوانی است لذا نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر به آن هستیم.

محمد علی رباط جزی تصریح کرد:با توجه به اینکه یکی از مسیرهای توسعه کشور توسعه آموزش عالی است بنابراین برای ارتقای ظرفیت های علمی، فرهنگی و پژوهشی این دانشگاه نیازمند حمایت های بیشتری هستیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود عدم راه دسترسی، عدم خوابگاه دانشجویی در بخش دولتی و استیجاری بودن فضای فرهنگی و آموزشی این دانشگاه را عمده ترین مشکلات این دانشگاه برشمرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز