با حضور استاد برجسته کشوری؛

نشست کارگاهی عکاسی مستند در رسانه برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۸:۱۹
کد خبر: ۵۴۸۹۷۹
نشست کارگاهی عکاسی مستند در رسانه برگزار شد
نشست کارگاهی عکاسی مستند در رسانه با حضور علاقمندان به عکاسی و هنرمندان این عرصه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حیدر رضایی یکی از عکاسان برجسته کشور در این کارگاه آموزشی با عنوان اینکه مشکل بزرگی که  عکاسی مستند در کشور دارد این است که خروجی حرفه ای روی هیچ سایت و مرجعی نداریم افزود:  کسانیکه در این حوزه کار میکنند، مجبور می شوند در رسانه ها فعالیت کنند رسانه ها هم یا درگیر مسایل سیاسی هستند یا نگاه تخصصی به عکاسی ندارند.

وی که  داوری بخش آثار عکاسی دومین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس خراسان شمالی را نیز بر عهده دارد، افزود: یکی از حسن هایی که عکاسی برای تهیه خبر دارد،معرفی شدن و خوب دیده شدن عکسهاست که لازم است این موضوع تخصصی تر نگاه شود.

رضایی همچنین آموزش دقیق و حدی را در حوزه عکاسی مستند مورد توجه قرار داد  و گفت:لازم است همراه با جشنواره ها و برگزاری نمایشگاه های عکاسی انگیزه برای یادگیری عکس و ایجاد جریان اموزش صحیح انجام گیرد .

وی همچنین برگزاری جلسات نقد و بررسی،انجام برنامه های گروهی و دعوت از اساتید باتجربه و آگاه،مدیریت تورهای عکاسی را مورد توجه قرار داد.

وی به عکاسان حاضر توصیه کرد: ظرفیت استان و منطقه محل زندگی خود را بشناسند وبرای عکاسی دنبال سوژه های خاص و دست نیافتنی و واهی نباشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز