دولت تدبیر و امید موجب فضای آزاداندیشی در دانشگاه ها فراهم کرده است

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۴:۲۳
کد خبر: ۵۴۹۷۴۸
دولت تدبیر و امید موجب فضای آزاداندیشی در دانشگاه ها فراهم کرده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید فضای آزاد اندیشی وفرهنگی در دانشگاهها فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد تقی ایرانی در نشست کمیسیون دانشجویی استان اظهار داشت: ما باید اصل را بر مثبت اندیشی گذاشته و از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و حضور سخنرانان  و فعالیتهای سیاسی بویژه در ایام انتخابات در دانشگاهها نباید نگران شویم.

وی با اشاره به اهمیت و نقش دانشگاهیان در افکار عمومی بیان کرد: فضای دانشگاه فضای مرجعیت فعالیتهای انتخاباتی سیاسی فرهنگی و اجتماعی باید باشد چرا که دانشگاه محل حضور نخبگان بوده که شعارهای عوام فریبانه و تخریب و توهین در آن جایگاهی ندارد.

ایرانی یکی از وظایف کمیسیون دانشجویی را کمک به دانشگاهها در افزایش شور و نشاط انتخاباتی دانست و ادامه داد: این امر باعث انتقال شور و نشاط از دانشگاه به سطح جامعه میشود و راهبرد مقام معظم رهبری مبنی برمشارکت حداکثری محقق خواهد شد.

وی با اشاره با شعار سال 96 یعنی اقتصاد مقاومتی ،تولید ،اشتغال گفت: اقدامات دولت تدبیر و امید در شکستن تحریم ها و سرمایه گذاریهای صورت گرفته در کشور در راستای اقتصاد مقاومتی است.

ایرانی همچنین با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات از برگزاری منظم جلسات ستاد انتخابات جهت برگزاری مناسب و مطلوب انتخابات در استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیتهای انتخاباتی ،فضای مجازی و عملکرد مجریان و ناظران رصد می شود تا امری خلاف قانون صورت نگیرد .

ایرانی یادآورشد: آمادگی خوبی در بین کلیه اعضای اجرایی ،نظارتی و امنیتی استان جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز