معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری خراسان شمالی:

دستگاههای اجرایی امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات استان قرار دهند

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۸:۵۴
کد خبر: ۵۵۰۸۰۸
دستگاههای اجرایی امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات استان قرار دهند
معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: دستگاه های اجرایی، امکانات خود را به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اختیار ستاد انتخابات استان قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمود دلپسند در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی باید زمینه ای را فراهم کنند تا بنا به درخواست مجریان انتخابات در تامین نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز همکاری شایسته ای داشته باشند.

دلپسند همچنین خبر مطرح کرد: فرآیند الکترونیکی انتخابات به صورت آزمایشی فردا از ساعت ۱۰ صبح تا زمان برگزاری نماز جمعه در محل مصلی شهرستان بجنورد از سوی کارشناسان مربوطه به عموم مردم آموزش داده خواهد شد.

گفتنی است به همراه داشتن کارت ملی برای حضور در این فرآیند آموزشی الزامی است.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی نیز گفت: خوشبختنانه 100 درصد اعتبارات تملک دارایی استان خراسان شمالی در سال 95 تخصیص یافت و امیدواریم با هزینه کرد این اعتبارها، تا پایان تیرماه شاهد رونق در اجرای پروژه های عمرانی استان باشیم.

مجید پورعیسی افزود: تمامی مدیران دستگاههای اجرایی موظف به جذب اعتبارات خود هستند و در این خصوص هیچ عذر و بهانه ای از سوی آنان قابل قبول نیست.

پورعیسی ادامه داد: استان از آمادگی لازم در خصوص حل موانع و مشکلات دستگاههای اجرایی  برای جذب اعتبارات استانی برخوردار است.

وی ایجاد تعاملات بین دستگاهی را لازمه حل مشکلات موجود دانست و افزود: ارائه مدیریت یکپارچه در حوزه های شهری و روستای و توجه به سیاست گذاری های بخشی باید در دستور کار مدیران  و مسولین استان باشد.

پورعیسی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان ملی تبدیل شود، افزود: دستگاههای اجرایی باید سیاست گذاری ها و هدف گذاری های خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی تبیین نموده و به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارسال نمایند.

 

نظر شما