مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

ارسال ١٣٣ متن به بخش صحنه ای جشنواره سراسری تئاتر رضوی/مهلت ارسال آثار به بخش نمایشنامه نویسی ٢٠ خرداد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۵۰۸۲۵
ارسال ١٣٣ متن به بخش صحنه ای جشنواره سراسری تئاتر رضوی/مهلت ارسال آثار به بخش نمایشنامه نویسی ٢٠ خرداد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ١٣٣ متن نمایشی به بخش صحنه ای از ۲۵ استان کشور، به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی ارسال ‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حسین فرخنده با اعلام این خبر افزود: مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی تا پایان فروردین‌ماه سال جاری که طی این مدت ۱٣۳ متن به بخش صحنه ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به ارسال آثار از ۲۵ استان کشور به‌ منظور شرکت در دوازدهمین جشنواره تئاتر رضوی، گفت: بیشترین آثار ارسالی از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و تهران می باشد.

فرخنده با بیان اینکه سال گذشته ٦٠ اثر به بخش صحنه ای جشنواره تئاتر رضوی ارسال شد، از رشد بیش از ١٠٠ درصدی ارسال آثار از سوی هنرمندان کشور نسبت به سال گذشته به بخش صحنه ای دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی امسال  خبرداد.  

فرخنده بابیان اینکه نمایشنامه‌نویسی، نمایش‌های صحنه‌ای و بخش ویژه ازجمله بخش‌های جشنواره سراسری تئاتر رضوی است، تصریح کرد: این جشنواره در نیمه نخست مردادماه امسال در بجنورد مرکز خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی مهربانی مبتنی بر احادیث رضوی، اولویت علم و دانش و تأثیر آن در زندگی بر اساس آموزه‌های امام رضا(ع)، صبر و مقاومت در برابر مشکلات و ناملایمات در سیره رضوی، تأکید بر جایگاه خانواده و ازدواج در مفاهیم رضوی، توجه به‌سلامتی بر اساس طب اسلامی «طب الرضا(ع)»، پرهیز از اسراف و تبذیر در سیره رضوی و اهمیت عبادت و نماز اول وقت در سیره رضوی را ازجمله محورهای این جشنواره برشمرد.

فرخنده مهلت ارسال آثار به بخش نمایش نامه نویسی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی را ٢٠ خردادماه امسال اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز