جشنواره نشاط و امید جوانان در خراسان شمالی برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۵۶۰۷۲
جشنواره نشاط و امید جوانان در خراسان شمالی برگزار شد
جشنواره نشاط و امید جوانان با تقدیر از جوانان برتر خراسان شمالی در بجنورد مرکز خراسان شمالی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، جشنواره بزرگ نشاط و امید جوانان در خراسان شمالی با تقدیر از 19 جوان برتر استان در محوریت های مختلف به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان برگزار شد.
محمدتقی ایرانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در جمع پرشور جامعه ورزش و جوانان استان خراسان شمالی ضمن اشاره به سیره و شخصیت حضرت علی‌اکبر (ع) به‌عنوان الگوی مناسب برای جوان امروز گفت: حضرت علی‌اکبر (ع) الگوی شاخص جوان ایرانی است و جوانان ایرانی که از آموزه‌های اسلامی بهره می‌برند جوانان نمونه این مرزوبوم هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آینده نظام را در سایه اعتماد به جوانان روشن دانست و تصریح کرد: تلاش برای رسیدن به نقطه اول خاورمیانه و منطقه در افق 1404 به همت جوانان این مرزوبوم دور از دسترس نیست و هرگاه به جوانان اعتماد کردیم و این قشر درصحنه حضور یافتند نتایج درخشانی حاصل شد.
وی در ادامه با تأکید بر حضور پرشور جوانان در رویداد بزرگ حماسه 29 اردیبهشت‌ماه گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالای جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا حامل پیام کوبنده انقلاب اسلامی به جهانیان است و امروز ما بیش از همیشه به اتحاد و همدلی نیازمندیم.
امان اله فیروزه سرپرست معاونت فرهنگی و ستاد ساماندهی امور جوانان استان خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن تبریک هفته جوان از برگزاری 200 برنامه شاخص در هفته جوان در استان خراسان شمالی خبر داد.
فیروزه ضمن تأکید بر ارسال برنامه‌های اعضای ستاد در هفته جوان به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به جوانان در مناطق محروم و جوانان روستا، دیدار با خانواده شهدا به‌ویژه خانواده شهدای مدافع حرم، تبیین شخصیت و سیره زندگی حضرت علی‌اکبر (ع)، استفاده از ظرفیت و پتانسیل سازمان‌های مردم‌نهاد به‌ویژه در هفته جوان ازجمله برنامه‌های شاخص در این هفته است.
در ادامه این نشست از 19 جوان برتر استان در محوریت‌های مختلف تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
همچنین از خانواده 4 شهید مدافع حرم استان شهیدان مرتضی زرهرن، فیروز حمیدی زاده، ابراهیم توفیقیان و محمدتقی اربابی تجلیل بعمل آمد.
همچنین از دستگاه های برتر میراث فرهنگی ، سازمان بهزیستی ، نیروی انتظامی ، دانشگاه پیام نور، دانشگاه کوثر ، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ، تعاون کار و رفاه اجتماعی ، سازمان تبلیغات اسلامی، دادگستری استان ، صندوق کار آفرینی امید به عنوان دستگاه های برتر عضو ستاد تقدیر و تجلیل شدند.
بانک های عامل ملی ، رفاه و کشاورزی نیز به عنوان بانک های برتر در ارائه خدمات به زوجین جوان شناخته شدند.
این همایش عصر روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی جوان به همت اداره کل ورزش و جوانان ، انجمن جوانان پارثآوا ، دانشگاه علوم پزشکی ، اداره کل بهزییستی ، معاونت شهرداری بجنورد و بانک قوامین در بجنورد برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز