بازدید استاندار و اعضای ستاد انتخابات و نظارت استان از ستادهای تبلیغات ریاست جمهوری

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۵۶۶۱۰
بازدید استاندار و اعضای ستاد انتخابات و نظارت استان از ستادهای تبلیغات ریاست جمهوری
استاندار خراسان شمالی به همراه رؤسا و اعضای ستاد انتخابات استان و هیئت نظارت شورای نگهبان، از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در مرکز استان دیدن کردند و از نزدیک روند فعالیت آن ها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا صالحی در این برنامه بازدید ضمن گفت و گو با شماری از عوامل اجرایی ستادهای تبلیغاتی یادشده، توصیه های لازم درخصوص رعایت ضوابط و آیین نامه های تبلیغات انتخاباتی، شئونات و اخلاق رقابت سالم و شیوه های صحیح جلب آرا و دعوت به مشارکت حداکثری واجدان شرایط رأی دادن را بیان کرد.

در این بازدید سرزده شبانگاهی، تعدادی از هواداران نامزدهای ریاست جمهوری و فعالان حاضر در ستادهای تبلیغاتی 4 نامزدی که در بجنورد ستاد دایر کرده اند، گزارش اجمالی از فعالیت ستادهای متبوع خود را ارائه دادند. مقام عالی دولت یازدهم در استان نیز به بیان دیدگاه های خود درخصوص راه های نیل به انتخاباتی پرشور و با شاخصه های مدنظر مقام معظم رهبری پرداخت که حفظ و تأمین سلامت، امنیت، قانونمداری و مشارکت حداکثری را شامل می شود و از عموم فعالان این عرصه خواست، برای تحقق این اهداف بکوشند.

در این بازدیدها، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی، حجت الاسلام نوری رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان، مهرداد ابراهیمی سخنگوی ستاد انتخابات استان، محمود ثمینی فرماندار مرکز استان و شمار دیگری از عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات حضور داشتند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و نهم اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز