مدیر حج و زیارت خراسان شمالی؛

یک هزار و ۸۵ زائر از خراسان شمالی اعزام خواهند شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۶:۲۲
کد خبر: ۵۵۷۱۱۱
یک هزار و ۸۵ زائر از خراسان شمالی اعزام خواهند شد
مدیر حج و زیارت خراسان شمالی اظهار کرد : یک هز مخ پخار و ۸۵ زائر از خراسان شمالی اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد باقر قاصری در این رابطه اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی سازمان حج و زیارت اسامی مدیران کاروان ها به همراه قیمت ها بر اساس برنامه از پیش تعیین شده در سایت قرار داده شده است.

وی افزود: در این راستا از ۲۳ فروردین ماه به افراد اعلام شده که  تا پایان وقت اداری امروز مهلت دارند مبلغ ۱۰ میلیون تومان علی الحساب خود را واریز کرده باشند.

قاصری تصریح کرد: این افراد از ساعت ۹ صبح تاریخ یک شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز زمان دارند تا مبلغ کل هزینه سفر را واریز کنند.

وی اظهار داشت: ثبت نام به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود و افراد می توانند از این طریق کاروان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی متذکر شد: اگر در ۵ روز مهلت داده شده ظرفیت کاروان ها کامل نشود از زائرینی که تا ۳۰ آبان ماه ۸۵ سند خود را ودیعه گذاری کرده باشند برای ثبت نام دعوت می شود.

وی افزود: این افراد نیز می توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه به کاروان های مورد نظر مراجعه و ثبت نام خودرا قطعی کنند.

قاصری یادآور شد: این در حالی است که کسانی که تا به امروز مبلغ خود را واریز کرده باشند مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از سرجمع هزینه ها کم می شود و با پرداخت دو میلیون تومان دیگر ثبت نام آنها قطعی می شود.

وی تعداد افراد اعزامی در سال گذشته را ۶۱۶ نفر اعلام کرد و‌گفت: ظرفیت مورد نظر در سال جاری به هزار و ۸۵ نفر افزایش یافته است.

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی همچنین تعداد کاروان های استان را شامل ۸ کاروان اعلام کرد که از این تعداد سه کاروان ۱۶۰ نفره، سه کاروان ۱۳۵ نفره و دو کاروان ۸۵ و ۱۱۵ نفره مربوط به اهل سنت است.

قاصری زمان اعزام کاروان های مدینه قبل را دهه اول مرداد ماه ذکر کرد و‌ بیان کرد: زمان اعزام مابقی هم بعد از آن مشخص می شود.

وی در پایان تصریح کرد: زائرینی که می خواهند اینترنتی ثبت نام‌خود را کامل کنند می توانند به آدرس haj99.Haj.if مراجعه کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز