مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی :

توسعه و تعالی کشور، عزمی همگانی می طلبد

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۸:۱۳
کد خبر: ۵۶۱۳۲۷
توسعه و تعالی کشور، عزمی همگانی می طلبد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر اهمیت حضور مردم در عرصه انتخابات و سهیم شدن در تعیین سرنوشت خود و جامعه، توسعه و تعالی کشور را نیازمند عزمی همگانی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص اهمیت حضور مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه و نقش آفرینی در روز ٢٩ اردیبهشت ماه، به سرنوشت ساز بودن این حضور اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ما در نظام مردم سالاری دینی زندگی می کنیم و حضور در انتخابات به عنوان یکی از حقوق شهروندی محسوب می شود، لازم است در انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور نقش پررنگی داشته باشیم و از این حق به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه هر تک رأی مهم است و نباید بگوییم یک رأی ما تأثیرگذار نیست چرا که به هم پیوستن همین تک رأی ها سرنوشت ساز می شود، بیان کرد: هر اندازه انتخاب ما قوی تر و با حضور و مشارکت حداکثری مردم همراه باشد، دولت توانمند تر و پرامید تر می تواند به انجام وظایف خود برسد.

فرخنده در تبیین معیارها و ویژگی های فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، اظهارداشت: باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند با شناسایی درست و دقیق مشکلات و بحران ها، برای حل آنها اراده و برنامه داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه برای حل مشکلات جامعه و توسعه کشور نیازمند فکر، اقدام و عمل هستیم، افزود: باید در انتخاب خود دقت کنیم تا هم فرد مورد نظر و هم اطرافیان وی اهل برنامه ریزی، مطالعه و اقدام و عمل باشند.

وی منشاء تحولات سازنده و لازمه هر پیشرفت و توسعه ای را عزم ملی و همگانی دانست و بیان کرد: حضور گسترده در صحنه انتخابات به معنای اراده ملی معطوف به توسعه همه جانبه کشور است.

فرخنده با بیان اینکه هیچ عقل سلیمی ضرورت توسعه و پیشرفت را رد نمی کند و همه اراده ها خواهان توسعه هستند، اظهارداشت: بی تفاوتی در این برهه از زمان دردی را دوا نمی کند بلکه باید تلاش کنیم با مشارکت حداکثری، فردی را انتخاب کنیم که به فکر تعالی کشور و ارزش هاست و بتواند با عقلانیت، برنامه ریزی و اراده معطوف به اقدام و عمل به مردم خدمت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز