اوقات فراغت فرصت طلایی برای ﻣﻬﺎﺭﺕ ﺁﻣﻮﺯﻱ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ است

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۶۲۲۷۳
اوقات فراغت فرصت طلایی برای ﻣﻬﺎﺭﺕ ﺁﻣﻮﺯﻱ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ است
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : اوقات فراغت فرصت طلایی برای ﻣﻬﺎﺭﺕ ﺁﻣﻮﺯﻱ ﻓﻨﻲ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ، ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﻭ ﻫﻨﺮﻱ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺑﺨﺶ ﻫﺎﻱ ﺑﻴﺮﻭﻧﻲ ﺑﺎ توجه به مسائل ﺗﺮﺑﻴﺘﻲ ﻭﺍ ﻗﺘﻀﺎﺋﺎﺕ ﺑﻮﻣﻲ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،براتعلی حاتمی در نشست ستاد اوقات فراغت آموزش وپرورش  ضمن  تشکر و قدردانی از حضور حماسی و پر شور مردم استان به ویژه فرهنگیان در انتخابات 29اردیبهشت ماه گفت: مردم ایران اسلامی و به تبع آن مردم شریف استان از زن و مرد و پیر و جوان برای انجام این تکلیف ملی و سهیم شدن در انتخاب سرنوشت خویش پای صندوقهای رای حاضر شدند

 وی گفت :مردم با رای خویش در واقع پیمان مجددی با انقلاب اسلامی بستند و اعلام نمودند که علی رغم توطئه های دشمنان در جهت ناامید کردن مردم و ممانعت از شرکت جوانان در انتخابات ، با تمام توان در صحنه حضور یافته و با رای هوشمندانه خود ضربه محکی بر دشمنان ایران اسلامی زدند.

حاتمی با اشاره به تقویت محتوای معنوی کلاس های اوقات فراغت بیان کرد:در جهت بهبود کیفیت کلاس های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از امکانات و تجهیزات سایر دستگاه ها استفاده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن پاسداشت حضور گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گفت: این بار نیز حضور شگفتی ساز مردم ولایت مدار و دلیر کشور اسلامی مان پای صندوقهای رای حماسه ای جاوید آفرید و بر مکرو حیله دشمنان غلبه کرد.

وی اضافه کرد:تمامی دستگاهی که متولی کار فرهنگی هستند در کنار اموزش و پرورش در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان  به دنبال برنامه ریزی این فرصت باشند .

شورزاده عنوان کرد: فصل تابستان بهترین فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و خانواده آنان در قالب برنامه های آموزشی ، فرهنگی ، هنری ، مها رتی ، ورزشی و سایر فعالیت های آموزشی است زیرا در این دوره سه ماهه می توان بستر شکوفایی استعداد، خلاقیت ، مهارت و توانایی ها را برای دانش آموزان بوجود آورد.

گفتنی است جلسات بعدی به صورت تخصصی با حضور نمایندگان سایر دستگاه ها برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز