مردم علی رغم آگاهی از مشکلات و کمبود ها دوباره آقای روحانی را انتخاب کردند

۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۶:۰۳
کد خبر: ۵۶۷۶۵۷
مردم علی رغم آگاهی از مشکلات و کمبود ها دوباره آقای روحانی را انتخاب کردند
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندارخراسان شمالی گفت:مردم علی رغم آگاهی از مشکلات و کمبود ها دوباره آقای روحانی را انتخاب کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی ،امنیتی استاندار پیروزی ملت ایران در 29 اردیبهشت در خلق حماسه ای دیگررا باعث تحیر جهانیان دانست و بیان کرد: همزمانی سفر ترامپ رئیس جمهور آمریکا به غیر دموکرات ترین کشور منطقه یعنی عربستان سعودی حاوی نکات مهمی است.

وی ادامه داد:آمریکا در ظاهر ادعای دفاع از حقوق بشر ودموکراسی دارد در حالی که بزرگترین قراردادتسلیحاتی را با کشوری می بندد که هیچ جایگاهی در حقوق بشر و موکراسی ندارد و فجایع متعددی را در یمن خلق نموده وهمچون رژیم صهیونیستی دست به کودک کشی می زندو منشاء تروریسم در منطقه می باشد.

ایشان ادامه داد:آمریکا در حالی ایران را به دروغ خطر ی برای منطقه اعلام میکند که  مردم ایران در 29 اردیبهشت بزرگترین نمایش و تجلی واقعی دموکراسی را در منطقه به منصه ظهوررساندند.

ایرانی افزود: این مردم سالاری دینی البته ازبرکات انقلاب و امام بوده و مقام معظم رهبری نیز همواره برآن تاکید داشته اند.

رئیس ستاد انتخابات استان انتخابات اخیر را جدی ،رقابتی و پرشور دانست و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را سرمایه نظام و تامین کننده عزت و صلابت آن دانست.

ایشان انتخابات را سالم و قانونمند توصیف کرد که همه عمدتا به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کردند و کوچکترین مشکل امنیتی در سطح استان بوجود نیامد .

دکتر ایرانی سلامت انتخابات در ابعاد مختلف و مشارکت هشتادو یک درصدی در استان را بیانگر بصیرت بالای مردم استان در پاسخ به ندای رهبری خود دانستند و نشان دادند که در حمایت از نظام و آرمانهای خود چیزی کم نمی گذارند که این امر البته وظیفه مسئولان را در خدمت رسانی افزایش می دهد.

رئیس ستاد انتخابات از همه دستگاههایی که در امر برگزاری انتخابات نقش داشتند تشکر کرد و ادامه داد اگر چه بد اخلاقی هایی در انتخابات وجود داشت اما حضور گسترده مردم همه تلخی ها را ازبین برد .

ایرانی اعتماد مجدد مردم به آقای روحانی را بسیار حائز اهمیت دانست چرا که مردم علی رغم آگاهی از تمامی مشکلات و کمبود های احتمالی دوباره آقای روحانی را انتخاب کردندو همین امر مسئولیت ایشان و تیم دولت را در پاسخ گویی به مطالبات مردم بیشتر می کند .

رئیس ستاد انتخابات بهترین پاسخ به رای مردم را تلاش و کار بیشتر دانست و اعلام کرد زمان رقابتهای انتخاباتی تمام شده و باید همه جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم ،به رئیس جمهور منتخب مردم و دولت کمک نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز