مدیر کل زندانهای استان خراسان شمالی در نشست تخصصی مسئولین اجرای احکام و فن آوری اطلاعات ؛

برنامه ریزی منسجم در زندانها با اطلاعات دریافتی از داده های نرم افزاری

۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۳:۴۰:۳۳
کد خبر: ۵۶۷۹۶۶
برنامه ریزی منسجم در زندانها با اطلاعات دریافتی از داده های نرم افزاری
نشست تخصصی راهبردی رؤسای زندانها ، مسئولین اجرای احکام و گروه فن آوری اطلاعات زندانهای خراسان شمالی با حضور مدیر کل زندانهای استان در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، در این نشست تخصصی پس از ارائه عملکرد و بیان مشکلات پیش رو از سوی اداره قضایی و اجرای احکام و گروه فن آوری و اطلاعات مدیر کل زندانهای استان در سخنانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان وآرزوی قبولی طاعات و عبادات بر بهره جستن از فیوضات این ماه مبارک توصیه نمود.

پژمان پروین در ادامه به جایگاه اجرای احکام و واحدهای آمار رایانه در زندانها پرداخت و اظهار داشت: داده های آماری ، بنیادی ترین اصل برای برنامه ریزی است. وی برنامه ریزی را اساسی ترین شاخص برای مدیریت قلمداد نمود و خاطر نشان ساخت اگر به دنبال توسعه و به روز شدن فعالیت ها در زندانها هستیم باید حد اکثر بهره وری را از امکانات و تجهیزات حوزه انفورماتیک ببریم و با جمع آوری اطلاعات برنامه ریزی مدونی در مدیریت زندانها داشته باشیم.

مدیر کل زندانهای خراسان شمالی در ادامه با اشاره به منویات ریاست سازمان مبنی بر تشکیل پرونده الکترونیکی شخصیت ویژه مددجویان ، از رؤسای زندانها خواست تا به سامانه جامع زندانبانی اشرافیت بیشتر و کلیه امور قضائی،حمایتی، بهداشت درمانی و… به موقع در سامانه مورد نظر ثبت گرددوی با اشاره به توفیق اداره کل زندانهای استان در حوزه آمار و انفورماتیک ، بر مستمر بودن این فعالیت ها و این توفیقات تأکید نمود.

پژمان پروین در ادامه به نقش حساس و خطیر اجرای احکام در بحث زندانبانی اشاره نمود و اعلام داشت: فرایندهای اجرای حکم در زندانها باید دقیق و با نظم تعریف شده انجام پذیرد.وی به مبحث مهم کاهش جمعیت کیفری اشاره نمود وخاطر نشان ساخت : اجرای درست برنامه هایی همچون، ابلاغ اوراق قضایی ازجمله احکام و قرارهای واصله، تقویم حبس وجزای نقدی ، تلاش در برخورداری از امتیازات وحقوق قانونی زندانیان در راستای رعایت حقوق شهروندی، کیفیت مکاتبات قضایی، ونحوه آزادی، و دیگر موارد مرتبط میتواند زندانها را در اجرای سیاست کلان دستگاه قضایی در حوزه کاهش جمعیت کیفری یاری رسان باشد.

مدیر کل زندانهای خراسان شمالی در پایان این نشست همگرایی و همدلی و روابط بین بخشی را در زندانها بسیار مهم دانست واز کارشناسان حوزه انفورماتیک واجرای احکام زندانها خواست تا با همدلی و تفکر سیستمی در رسیدن به اهداف سازمانی تلاش نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز