دبیر کل مجمع دانش آموختگان ایران ؛

پیروزی گفتمان اصلاحات و اعتدال را تبریک گفت

۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۳:۳۹:۵۱
کد خبر: ۵۶۷۹۶۹
پیروزی گفتمان  اصلاحات و اعتدال  را تبریک گفت
دبیر کل مجمع دانش آموختگان ایران گفت : پیروزی گفتمان اصلاحات و اعتدال در واقع پیروزی ملت بزرگ ایران است.

دکتر رحمانقلی قلی زاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری برنا  با تبریک این پیروزی بزرگ بر مردم دلیر و آگاه خراسان شمالی گفت : شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه  بودیم که باید از استانداری و هیات های اجرایی  و ستادهای دکتر روحانی و آقای رئیسی تشکر کرد .

وی  در ادامه افزود :متاسفانه خروجی انتخابات در استان آنچه که انتظار داشتیم ، روی نداد.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اطلاح طلبان کشور با اشاره به اینکه استان یک چهره شاخص جامع اطلاح طلب و معتدل که بتواند وظیفه خطیر نمایندگی این دوجریان برای راهبری ستادهای دکتر روحانی را ندارد افزود: در جلساتی که با آقای شریعتمداری و دکتر بانک در تهران داشتم از آن ها در خواست نمودم که بهتر است همانند سایر استان ها از نمایندگان ادوار گذشته استفاده بشود.

مسئول ستاد نمایندگان ادوار مجلس دکتر روحانی در خراسان شمالی  با انتقاد از تشکیل 3 ستاد در استان برای آقای دکتر روحانی گفت : این 3 ستاد که با گرایشات قومی  وشخصی کردن امور تشکیل شده بود ،  در حال رقابت با یکدیگر بودند که باعث شد انرژی موجود اتلاف شود که در نتیجه منجر به ناکارآمدی  شد.

دکترقلی زاده  افزود : متاسفانه نگاه ستاد مرکزی نگاهی لوکس گرایانه بود که همین امر نیز باعث غفلت از حاشیه شهر و روستاها شد که در کاهش آرای آقای دکتر روحانی تاثیر بسزایی داشت.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور همچنین خاطر نشان کرد :  بعضی از دوستان اعتقاد داشتند که ارائه لیست مورد حمایت شورا از آرای آقای دکتر روحانی می کاهد در حالی که  نقیصه بزرگ که در کاهش آرای دکتر روحانی تاثیر داشت؛ عدم ارائه لیست حمایتی شورا بود .

ایشان با اشاره به اینکه 14 نماینده ادوار استان از آقای دکتر روحانی  حمایت کردند که این امر می توانست پشتوانه بزرگی برای ستاد های اقای دکتر روحانی باشد افزود : متاسفانه از این فرصت نیز به خوبی بهره برداری نشد و فرصت سوزی بزرگی رخ داد هرچند تذکرلازم رادربدو ورود درحضور کلیه اعضای ستاد داده بودند ، یک همایش بزرگ صحرایی در منطقه سملقان و دو مناظره با آقایان جعفری و ثروتی  برگزار گردید

وی همچنین بیان داشت :  تعدادی از دوستان تصور می کنند ؛ عدم حضور دکتر روحانی در بجنورد باعث کاهش آرا شد در حالی که این خلاف واقع است به دلیل اینکه فردی را به نمایندگی خود فرستاد که حیثیت خود را پای سلامتی جامعه گذاشته و محبوب مردم است و هواداران خود را 4 ساعت همانند رقیب خود معطل نگذاشت .

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور خاطر نشان کرد : ستاد رقیب اقای دکتر روحانی یک شبکه قوی تشکیلاتی سیاسی و مالی در 3 استان خراسان شمالی ، رضوی و جنوبی داشت که این امر نیز در رای اول آوری این فرد در استان بی تاثیر نبود

دکترقلی زاده در پایان ابراز امیدواری کرد : در سایر انتخابات ستادهایی که تشکیل خواهند شد به صورت صف و پشت سر هم عمل کنند و از عملکرد  مستقل بپرهیزند.

 

خبرنگار : مهدی رضایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز