طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان:

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی منصوب شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۸:۲۹
کد خبر: ۵۶۸۴۸۶
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی منصوب شد
طی حکمی از سوی دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمد حسین احمدی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی منصوب شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، طی حکمی از سوی دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمد حسین احمدی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی منصوب شد.
در متن این حکم آمده است:
نظر به تعهد و تخصص جنابعالی در امور اجرایی و ورزش و بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان " سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی" منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند منان و بهره مندی از اخلاص، تدبیر و تلاش، تعامل با مدیران، کارکنان ، پیشکسوتان، ورزشکاران و سایر ظرفیت های موجود در استان و همچنین حسن ارتباط با صاحب نظران عرصه فرهنگ و جوانان، با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، موفق و منصور بوده و در جهت تحقق اهداف و برنامه های وزارت ورزش و جوانان بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شان والای مردم شریف استان، ایجاد نشاط و خود باوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان فراهم گردد.
معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان ، مسئولیت بودجه و جذب منابع اداره کل و بازرسی ماده 91 قانوان مدیریت خدمات کشوری از جمله مسئولیتهای قبلی وی می باشد.
 

 

نظر شما