معاون فرماندار مانه و سملقان؛

افزایش و رشد جمعیت یکی از راهبردهای اساسی مسائل جمعیت شناختی

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۲:۳۶
کد خبر: ۵۷۵۱۱۱
افزایش و رشد جمعیت یکی از راهبردهای اساسی مسائل جمعیت شناختی
رسول جهاندوست در اولین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان با اشاره به اینکه یکی از راهبردها در سیستم دولتی افزایش رشد جمعیت است، افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست کلان جمعیتی که در سطح کشور تدوین شده همه ما در سیستم اداری باید تلاش کنیم تا فرهنگ و بسترسازی مناسب را فراهم کنیم تا آمار ازدواج و تولد افزایش و آمار طلاق کاهش پیدا کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، معاون فرماندار مانه و سملقان گفت : یکی از مسائلی که در بحث های جمعیتی و بحث وقایع چهارگانه مد نظر سیستم اداری و فرمانداری بعنوان یکی از راهبردهای اساسی مسائل جمعیت شناختی است، بحث افزایش و رشد جمعیت است .

وی به اهمیت ثبت وقایع چهارگانه مانند ثبت ولادت ها –وفات ها-ازدواج وطلاق وتسریع و بروز بودن آمار اشاره کرد و افزود : اینکه هر چقدر آمار دقیقتر باشد در سیاستگذاری تاثیر گذار و باعث تصمیم گیری های درست و بهنگام در سطح کلان کشور می شود.

وی همچنین با اشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب در جمع مردم استان خراسان شمالی در خصوص افزایش جمعیت گفت:  تمام دستگاههای اجرایی واعضا کارگروه  می بایست تعامل وبستر لازم برای همکاری با سازمان ثبت احوال داشته باشند .

در ادامه مکرمی رییس ثبت احوال شهرستان نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد سال 95 نرخ آمار بهنگام وقایع چهارگانه  را خدمت اعضا ارایه کرد وخواستار همکاری وتعامل دستگاههای اجرایی با ثبت احوال در ارائه آمار وقایع چهارگانه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز