نشست صمیمی فرماندار اسفراین با خبرنگاران و اصحاب رسانه

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۴:۵۱
کد خبر: ۵۷۶۳۷۲
نشست صمیمی فرماندار اسفراین با خبرنگاران و اصحاب رسانه
اولین نشست صمیمانه فرماندار با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، جواد نوروزی در این نشست صمیمی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه با تأکید بر جایگاه رسانه ها به عنوان رکن چهارم جامعه اظهار کرد: رسانه ها به عنوان یک چشم بینا می توانند مسائل را به مسئولین گوشزد و شفاف و آزادانه نسبت به انعکاس اخبار،گزارشات و مشکلات مردم فعالیت کنند.

وی در ادامه از اصحاب رسانه خواست به شکل ویژه ای ظرفیت های جامعه را شناسایی و به مسئولین ارائه دهند و همین امر می تواند نقش موثری در پیشرفت جامعه داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: جایگاه رسانه ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاههای اجرایی ، پی گیری مطالبات مردم ، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم گیری ها بسیار مهم است و اگر با نقد منصفانه و به دور از تخریب باشد می تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار موثری ایفا نماید.

فرماندار اسفراین در ادامه با اشاره به گلایه برخی فعالان رسانه‌ای شهرستان از عدم پاسخگویی برخی مدیران دستگاههای اجرایی، بر پاسخگویی مدیران در چارچوب قانون تاکید کرد و افزود: مدیر در حوزه

شهرستان دارای اختیاراتی است و باید پاسخگو باشد، ضمن اینکه تعامل توام با انصاف نیز باید رعایت شود تا  فضایی خوب و صمیمی درکارها پیشرفت و تعالی حاصل شود.

وی گفت یکی از موارد حقوق شهروندی دردولت تدبیر و امید شفاف سازی اطلاعات است.

در پایان این نشست مسائل و مشکلات اصحاب رسانه شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز