اورژانس ۱۱۵ آماده باش در اجرای طرح تابستانه

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۰:۵۶
کد خبر: ۵۷۹۲۶۸
اورژانس ۱۱۵ آماده باش در اجرای طرح تابستانه
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به آماده باش تمام پایگاههای شهری،جاده ای و اورژانس در شهرستان اسفراین افزود : طرح تابستانه اورژانس 115 از اول تیرماه تا پایان شهریور با هدف افزایش ایمنی و ارائه خدمات مناسب به بیماران و حادثه دیدگان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سید حبیب حسینی با بیان اینکه این طرح با همکاری راهداری ، پلیس راه ، هلال احمر و حمل و نقل جاده ای اجرا می شود افزود: در این طرح تمام پایگاه های اورژانس 115 مجهز به ذخیره تجهیزات دارویی می باشند و بیمارستان آمادگی کامل را جهت پذیرش بیماران اورژانسی را خواهد داشت.

 وی  با تاکید بر اینکه تمام آمبولانس‌های اورژانس 115 در حاشیه جاده‌ها و در معرض دید مردم است خاطر نشان کرد:یک دستگاه آمبولانس در پایگاه شهری 2 در میدان 22 مهر و دستگاه های دیگر در روستای های کلات ،چهاربرج و گراتی با هدف افزایش امنیت خاطر مسافران مستقر است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسفراین همچنین از  امدادرسانی سریع در حوادث و سوانح احتمالی در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: در این ایام خدمات اورژانسی صبح از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 18 تا 23 اجرا می شود.

 

خبرنگار: اکرم عباسی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز