قائم مقام صدا و سیمای خراسان شمالی با فرماندار گرمه دیدار کرد

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۲:۱۰
کد خبر: ۵۸۲۷۲۷
قائم مقام صدا و سیمای خراسان شمالی با فرماندار گرمه دیدار کرد
قائم مقام صدا و سیما استان با نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان گرمه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی محمدزاده فرماندار گرمه در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم با اشاره به تعامل ارزنده مجموعه فرمانداری با صدا و سیما به  ظرفیتها و فرصتهای موجود در شهرستان گرمه اشاره کرد و برنامه ها و فضاهای ایجاد شده توسط صدا و سیما را یکی از بهترین راه های فرهنگ سازی در جامعه عنوان کرد.

فرماندار گرمه یکی از رسالتهای رسانه ها بویژه صدا و سیما را بازتاب عملکرد مسئولان دانست و افزود: مردم انتظار دارند در جریان امور قرار بگیرند و رسانه ها نیز عملکرد مسئولان را به سمع و نظر آنها برسانند.

وی بیان داشت: این شهرستان ظرفیت های بالایی دارد که از جمله در حوزه های فرهنگی،صنعتی،اقتصادی،راه ها می تواند اقدامات بهتری صورت پذیرد.

علی محمدزاده با اشاره به دوری شهرستان گرمه از مرکز استان افزود: انتظار داریم با توجه به بعد مسافت و دوری این شهرستان از مرکز استان ، سهم گرمه از آنتن صدا و سیما افزایش یابد.

 

همچنین در این دیدار قائم مقام صدا وسیمای استان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان گفت: سازمان صدا و سیمای خراسان شمالی تلاش می کند تا با برنامه سازی ، توانمندی های این شهرستان را در همه زمینه ها معرفی نماید.

سید عباس وزیری در ادامه رسالت صدا و سیمای استان را کم کردن فاصله بین مردم و مسئولین عنوان کرد و گفتند:نقش مردم همیشه در تمام زمینه ها اثر گذار است و ما سعی می کنیم این نقش را تقویت کنیم

 

نظر شما