داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون:

گسترش جشنواره تئاتر رضوی و فعالیت برای نام امام رضا(ع)، غنیمت فرهنگی است

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۱:۰۷:۴۱
کد خبر: ۵۹۱۳۲۳
گسترش جشنواره تئاتر رضوی و فعالیت برای نام امام رضا(ع)، غنیمت فرهنگی است
بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر رضوی، گفت: خدمت به نام امام رضا(ع) و تهیه اثر برای جشنواره تئاتر رضوی، غنیمت بزرگی برای فرهنگ و هنر کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، داریوش ارجمند اظهار کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی در همه رشته های هنر، راه را برای ایجاد رقابت و کسب استعدادهای درخشان هموار می کند.

وی برگزاری جشنواره های ارزشی و دینی را از نیازهای مهم جوانان دانست و یادآور شد: البته تولید آثار فاخر به خودی خود اثرگذار است و عاملی برای ایجاد انگیزه و رقابت سالم در میان هنر دوستان می باشد.

ارجمند خاطرنشان کرد: خوب است که جوانان و هنرمندان بیایند و در محفلی گرد هم جمع شوند تا با آزمون و خطا و بهره گیری از تجارب اساتید، برای خلق آثار ماندگار انگیزه شان تقویت شود.

بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، در خصوص آشنایی با فرهنگ و هنر مردم خراسان بیان کرد: از افتخارات کاری بنده، ریاست اداره امور هنری خراسان بزرگ و خدمت به مردم این خطه به مدت ٢٥ سال می باشد و از بنیان گذاران هنر تئاتر در بسیاری از شهرستان ها از جمله بجنورد، سبزوار، قوچان تا مشهد و نهبندان بوده ام.

ارجمند با اشاره به اینکه نام امام رضا(ع) نام بزرگ و ارزشمندی است و آثار ارسال شده به جشنواره باید در شان نام این امام همام باشد، اضافه کرد: از جوانان می خواهم با مطالعه کافی و ارائه نمایش نامه قوی، برای تولید آثار ماندگار در حوزه تئاتر بکوشند.

وی ادامه داد: البته بهتر است با حمایت مسئولان نمایش های برگزیده در طول سال ادامه یابد و تهیه و اجرای تئاتر به حضور در جشنواره ها ختم نشود.

وی تصریح کرد: ارزش های دینی این کشور غنیمت و منبع بزرگی برای تولید آثار فاخر است که باید با حمایت مسئولان به منصه ظهور برسد.

ارجمند گفت: انتظار می رود تا جوانان هر روز با کسب تجربه از اساتید پیشکسوت هنر و افزایش مطالعات خود، برای خلق آثاری جدید با محتوای نو تلاش کنند.

دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی ٨ تا ١١ مردادماه ١٣٩٦ در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز