تشکیل جلسه ستاد پروژه مهر بجنورد

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۰:۰۷
کد خبر: ۵۹۷۰۴۰
تشکیل جلسه ستاد پروژه مهر بجنورد
ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش بجنورد با حضور مدیر و معاونین و اعضاء ستاد در دفتر مدیریت تشکیل شد.

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در این جلسه گفت: بایدبرنامه ریزی پروژه مهر را جدی گرفت و همچون گذشته برنامه های لازم را در این خصوص انجام داد.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در راستای پروژه مهر افزود: ثبت نام دانش آموزان، انتصابات مدیران مدارس، تعمیر و تجهیز مدارس از جمله اقدامات مهمی است که از ماه های گذشته در سطح شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

رئیس ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با  اشاره به خسارت زلزله اردیبهشت ماه به مدارس بجنورد تصریح کرد: تعمیر مدارس بلاخص مدارس زلزله زده باید به سرعت اجرایی شود تا در مهرماه میزبان دانش آموزان باشیم و دچار کمبود فضای آموزشی نباشیم.

اسدی با اشاره به اینکه پروزه مهر به صورت رسمی آغاز شده است افزود: دبیرخانه ستاد پروژه مهر در کارشناسی آموزش متوسطه نظری فعال شده است و مسئولین کارگروه های ستاد پروزه مهر در خصوص ارائه گزارشات و مستندات به این دبیرخانه مساعدت داشته باشند.

بهروز فرجامی دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در این جلسه گفت: این ستاد از 5 کارگروه سازماندهی، کارگروه تعمیر و تجهیز، کارگروه توجیه و تبلیغ، کارگروه نظارت و ارزیابی و کارگروه تایید صلاحیت و انتصابات تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این ستاد همسو با ستاد استانی تشکیل شده است افزود: در مدارس نیز باید جلسه پروژه مهر تشکیل شود و اعضاء آن مشخص و گزارشات اقدامات انجام شده به دبیرخانه ستاد شهرستان ارسال شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بجنورد همچنین بر مستند سازی فعالیت های پروزه مهر تاکید نمود.

در ادامه این جلسه اعضاء ستاد پروزه مهر شهرستان به ارائه برنامه ها و نظرات خود پرداختند.

 

نظر شما