مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی :

در چهار ماهه گذشته ۶۷۱ نفر از بانک های مسکن استان تسهیلات دریافت کرده اند

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۱:۴۸
کد خبر: ۵۹۹۲۶۴
در چهار ماهه گذشته ۶۷۱ نفر از بانک های مسکن استان تسهیلات دریافت کرده اند
مجید اسدی فر در نشست خبری درجمع خبرنگاران گفت :از این میزان تسهیلات 86 میلیارد و 982 میلیون ریال تسهیلات خرید مسکن است که به 175 متقاضی پرداخت شده است و 90 فقره تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ 9 میلیارد و 640 میلیون ریال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، وی خاطرنشان کرد: در این مدت 170 فقره تسهیلات ساخت مسکن به مبلغ 165 میلیارد و 213 میلیون ریال داده شده است.

اسدی همچنین گفت :بر اساس مساعدت انجام شده، گلستان شهری ها تا 2 سال اقساط پرداخت نمی کنند و مصوب شده از 19تیرماه 96 تا 19 تیرماه 98 استمهال 2 ساله به ساکنان گلستان شهر داده شود.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی تصریح کرد: این افراد باید اقساط معوق قبل از 19 تیرماه امسال را پرداخت کرده باشند.

اسدی فر درباره تکلیف پرداخت خسارت به واحدهایی که هنوز به متقاضان تحویل داده نشده است گفت: در این باره پیشنهاد شده تا در تهران در نشست های راهبری مسکن تدبیری اندیشه شود که این واحدها به متقاضیان تحویل و قسط بندی انجام شود و سررسید آن نیز تاریخ 19 تیرماه 98 تعیین شود.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امید است این مهم مورد موافقت قرار گیرد.

وی درباره پرداخت بیمه به واحدهای خسارت دیده از زلزله گفت: تمام واحدهای گلستان شهر و تمام تسهیلاتی که بانک مسکن پرداخت می کند بیمه هستند.

وی تصریح کرد: تا کنون سه هزار و 587 فقره تسهیلات برای تامین خسارت به بیمه معرفی شده است که از این تعداد 2 هزار و 677 واحد در گلستان شهر و 910 واحد نیز در شهر بجنورد است.

مدیرشعب بانک مسکن خراسان شمالی اظهار کرد: تا کنون 823 متقاضی، غرامت خسارت دریافت کرده اند و شرکت بیمه، 10 میلیارد و 766 میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: روند تامین خسارت برای واحدهای آسیب دیده ادامه دارد و به مرور پرداخت می شود.

 

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی درباره تسهیلات پرداخت شده به مسکن یکمی ها گفت: در این مدت یکهزار و 960 نفر در استان برای دریافت این اعتبار تسهیلاتی حساب افتتاح کرده اند و از این محل 344 میلیارد ریال اعتبار جمع آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون 110 فقره تسهیلات به مبلغ 59 میلیارد و 435 میلیون ریال به متقاضیان تسهیلات مسکن یکم پرداخت شده است.

اسدی فر با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج اظهار کرد: تا کنون 236 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 25 میلیارد و 100 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 674 متقاضی دریافت این تسهیلات ازدواج به بانک مسکن معرفی شده است گفت: اکنون 236 نفر در مرحله تکمیل مدارک برای دریافت این اعتبار تسهیلاتی هستند.

اسدی فر درباره کمک به ساخت مسکن روستایی گفت: در این زمینه در چهار ماهه امسال 170 فقره تسهیلات به مبلغ 33 میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: تسهیلات متمم مسکن مهر نیز برای یکهزار و 793 واحد به مبلغ 158 میلیارد و 430 میلیون ریال پرداخت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز