معاون استاندار:

اجرای مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضروری است

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۷:۱۷
کد خبر: ۶۰۲۵۴۲
اجرای مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضروری است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: اجرای مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از سوی تمامی دستگاه های اجرایی و بانک های عامل ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمود دلپسند در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: به منظور حل مشکلات واحدهای تولیدی لازم است که دستگاه های استان به مصوبه های ستاد تسهیل عمل کنند و از راه حل های مختلف جهت رفع این مشکلات بهره مند شوند.

دلپسند افزود:کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای تحقق تولید و اشتغال گام برمی دارد و از جمله اهداف مهم آن رفع مشکلات واحد های تولیدی است.

وی تاکید کرد: درخواست تولیدکنندگان نیز باید واضح و شفاف باشد تا روند رسیدگی به مشکلات آنان تسریع شود. 

دلپسند ادامه داد: تولیدکنندگان باید مهلت های قانونی در نظر گرفته شده را به درستی رعایت کنند چرا که اختیارات ما بر اساس قوانین و مقررات است.

وی مطرح کرد: به منظور حل مشکل تغییر کاربری زمین برخی واحدهای تولیدی سازمان جهاد کشاورزی در بازه ی زمانی ده روزه نسبت به تشکیل کمیسیون رفع اختلاف اقدام نماید و سازمان منابع طبیعی نیز تا 20 شهریور نیز نسبت به حل این مشکل پاسخگو باشند.

دلپسند در ادامه اشاره داشت: برخی از دستورالعمل ها و قوانین محدودیت هایی برای فعالیت تولیدکنندگان به وجود می آورد که مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی می توانند این موارد را یادداشت و به استان ارائه دهند تا در صورت امکان جهت اصلاح به وزارتخانه مربوطه ارسال شود.

گفتنی است در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی بخش صنعت و کشاورزی مطرح  و راهکارهای لازم ارائه و مصوب گردید و تمامی دستگاههای اجرایی و بانک های عامل مربوطه مکلف به انجام این مصوبات شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز