بیستمین یادواره شهدای قراجه بجنورد با سخنرانی سردار گرمه ای برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۷:۲۰
کد خبر: ۶۱۸۷۷۵
بیستمین یادواره شهدای قراجه بجنورد با سخنرانی سردار گرمه ای برگزار می شود
رییس ستاد برگزاری یادواره شهدای روستای قراجه از توابع شهرستان بجنورد گفت: بیستمین یادواره شهدای این روستا همزمان با تاسوعای حسینی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی خرمی افزود: امسال همزمان با تاسوعای حسینی، بیستمین یادواره 9 شهید روستای قراجه از توابع شهرستان بجنورد در مسجد این روستا برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم از ساعت 9 صبح با سخنرانی سردار گرمه ای و با حضور مردم شهید پرور روستای قراجه و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

به گفته خرمی روستای قراجه با 150 خانوار جمعیت، در جنگ تحمیلی 9 شهید، 25 جانباز و چهار آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرد.

وی افزود: روستای قراجه جزو اولین روستاهای شهرستان بجنورد و استان خراسان شمالی است که ستاد برگزاری یادواره شهدا راه اندازی کرد، خرمی اضافه کرد: ستاد برگزاری یادواره شهدای روستای قراجه در سال 1377 فعال شد و در همان سال نیز نخستین یادواره شهدای این روستا را برگزار کرد.

رییس ستاد برگزاری یادواره شهدای روستای قراجه افزود: به دلیل آن که روحیه شهادت طلبی در دفاع مقدس از آموزه های نهضت حسینی نشئت گرفته بود، تاسوعای حسینی به عنوان زمان برگزاری یادواره شهدای روستای قراجه انتخاب شده است.

بنا به این گزارش، روستای قراجه از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد با بیش از 150 خانوار در 23 کیلومتری شمال غرب این شهرستان قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز