به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

دیدار استاندار خراسان شمالی با خانواده شهدا و جانباز

۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۲:۲۰
کد خبر: ۶۱۸۷۹۱
دیدار استاندار خراسان شمالی با خانواده شهدا و جانباز
استاندار خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید والا مقام سردار قربانعلی براتی و جانباز سرافراز غلامعلی سعادتی در بجنورد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، این دیدار با حضور مقام عالی دولت در استان و با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مشاور امور ایثارگران استاندار، مدیر کل روابط عمومی، فرماندار بجنورد و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام شد.

در این دیدار ها محمد رضا صالحی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و از نقش خانواده شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد و این دیدارها را موجب تقویت روحیه در مسئولان برای انجام امور و ارائه خدمت به مردم دانست.

صالحی در این دیدار شنونده خاطرات جانباز ۵۵ درصد غلامعلی سعادتی بود؛ خاطراتی که یادآور جانفشانی های شهیدان، جانبازان و ایثارگران در دوران ۸ سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل است.

صالحی دوران جنگ را سخت توصیف کرد و افزود: در این دوران هر فردی در حد شناخت شخصی خود از موقعیت حضور داشت و از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

سردار شهید قربانعلی براتی سال ۶۵ در عملیات کربلای ۱ به فیض شهادت نائل آمده و آقای غلامعلی سعادتی نیز در عملیات رمضان در سال ۶۱ به افتخار جانبازی نائل آمده است.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز