افزایش نرخ ۱۰ درصدی سرویس مدارس در استان

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۱:۱۵
کد خبر: ۶۲۵۵۹۲
افزایش نرخ ۱۰ درصدی سرویس مدارس در استان
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بجنورد از افزایش نرخ 10 درصدی سرویس مدارس استان نسبت به سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سید محسن موسوی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بجنورد نرخ‌نامه هزینه مدارس را جهت موافقت یا مخالفت اعضای شورا به تفکیک اعلام کرد و گفت: این نرخ نامه به‌صورت سطح شهر بجنورد، سطح گلستان شهر و شهرک فرهنگیان قسمت‌بندی شده است و در کمیسیون عمران مبالغ مختلفی در نظر گرفته‌شده و تصویب‌شده است.

وی هزینه سرویس مدارس را برای سطح شهر بجنورد برای سرویس سواری 70 هزار تومان، سرویس ون مبلغ 60 هزار تومان و برای مینی‌بوس مبلغ 52 هزار تومان اعلام کرد که با نظر اکثریت آرا به تصویب رسید.

موسوی هزینه سرویس سواری مدارس برای شهرک گلستان را مبلغ 76500 تومان اعلام کرد و نرخ اتومبیل ون را 62500 تومان و مینی‌بوس را 56500 تومان برآورد کرد که مبالغ موردنظر توسط اعضای شورا به تصویب رسید.

در ادامه این رأی‌گیری هزینه سرویس مدارس به سمت شهرک فرهنگیان برای اتومبیل‌سواری با مبلغ 75500 تومان و برای اتومبیل ون با مبلغ 61500 تومان و برای سرویس مینی‌بوس با مبلغ 53500 تومان به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بجنورد مبلغ سرویس مدارس برای اتومبیل‌سواری را 71500 تومان، برای اتومبیل ون هم مبلغ 61500 تومان و برای مینی‌بوس هم مبلغ 53500 تومان تصویب شد.

تخفیف آبونمان دفاتر آژانس‌های تلفنی موضوع دیگری بود که رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بجنورد آن را مطرح کرد و اعضای کمیسیون با تخفیف 70 درصد آبونمان آژانس‌های تلفنی در سال 95 و تخفیف صفر درصدی در سال 96 موافقت کردند.

علیرضا باغچقی نیز در این جلسه اظهارداشت: تصرف غیرقانونی یک واحد مسکونی از سوی یکی از اعضای شورا و بازپس‌گیری دادخواست توسط سرپرست شهرداری بجنورد، مستنداتی را در این باره ارائه کرد.

وی یادآور شد: در ابتدای سال گذشته رئیس شورای وقت شهر نامه‌ای مبنی بر تصرف غیرقانونی یک واحد مسکونی از سوی این عضو شورا تدوین و به دادگستری ارسال کرد.

وی افزود: در جریان این مکاتبه، رأی نهایی و قرار محکومیت برای این عضو شورا صادر و شهردار وقت خواستار دریافت اجاره و خسارت شد و در این خصوص دادخواستی را نیز به دادگستری ارائه داد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با ارائه مستنداتی عنوان کرد: اما همچنان آپارتمان مذکور در اختیار این عضو شورا بوده و سرپرست شهرداری درصدد پس گرفتن دادخواست و رفع‌ورجوع این موضوع به‌صورت غیرقانونی است.

باغچقی ببیان اینکه بر اساس ماده ۸ بسط سوم وظایف و اختیارات شورا، نظارت بر حُسن اداره و حفظ سرمایه و اموال شهرداری از اختیارت عضو شورای شهر است، خواستار ارائه اخطار مجدد به سرپرست شهرداری بجنورد شد.

وی افزود: چنانچه سرپرست شهرداری با این عضو شورا برای پس گرفتن دادخواست به تعامل نشسته‌اند و یا قرار است فاکتورها و اسنادی را پذیرش و درنهایت پرونده را تمام کنند که در این صورت تضییع حقوق بیت‌المال را در پی دارد.

وی گفت: قانون علاوه بر این، سرپرست شهرداری بجنورد به موضوعی ورود پیداکرده که مربوط به گذشته است و اضافه‌کاری‌هایی که مربوط به زمان ایشان نبود و هیچ ارتباطی به دوره مدیریت او نداشته را پرداخت کرده است.

این عضو شورا تأکید کرد: شائبه‌های تخلفات مالی و اداری در شهرداری بجنورد به قوت در حال شکل‌گیری است و باید این تذکرات جدی گرفته شود.

باغچقی تصریح کرد: نباید در بین افکار عمومی این ذهنیت ایجاد شود که افرادی که در ستادهای انتخاباتی برخی بودند، اکنون مزد فعالیت‌های خود را به این شکل دریافت می‌کنند.

 

خبرنگار : منیژه سهرابی راد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز