به مناسبت هفته پیوند انجمن اولیاء و مربیان؛

همایش بزرگ هفته پیوند انجمن اولیاء و مربیان در بام و صفی آباد برگزار شد

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۶:۱۴
کد خبر: ۶۲۸۳۴۶
همایش بزرگ هفته پیوند انجمن اولیاء و مربیان در بام و صفی آباد برگزار شد
همایش بزرگ هفته پیوند انجمن اولیاء و مربیان در بام و صفی آباد به مناسبت هفته پیوند انجمن اولیاء و مربیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛  هوشمند نژاد امام جمعه، بخش مطالبی را درباره  ضرورت واهمیت مشارکت و همکاری اولیا با مربیان بیان نمود و گفت:ارتباط موثر اولیا با مدارس باعث پیشرفت تحصیلی وهدایت تربیتی دانش آموزان خواهد شد.

وی ادامه داد :افزایش میزان حضور در کلاس های آموزش خانواده و کسب دانش لازم در خصوص تربیت مطلوب فرزندان، هم چنین ارتباط بیش تر با مدارس، با هدف آگاهی از وضعیت رفتاری و آموزشی فرزندان و تلاش برای اصلاح مشکلات احتمالی، جلوه های مطلوبی از مشارکت والدین است.

 رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش  خراسان شمالی ضمن تبریک هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان  حضور پدران و مادران را در این مراسم نشان دهنده همکاری و مشارکت خوب اولیاء  با مدارس خواهد بود.

قره قاشلو ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه بام و صفی آباد نیز بر پیوند و همکاری بین اولیاء  دانش آموزان با مدرسه را مهم دانست و بر تعامل نزدیک اولیا با مربیان در جهت آگاهی از عملکرد دانش آموزان را لازم و ضروری دانست.

وی افزود: ارتباط نزدیک خانه و مدرسه  تاثیر بسزایی بر موفقیت  و رشد و شکوفایی دانش آموزان داشته و پدر و مادر را مهندسین خانواده دانست که باید نظارت،دقت و ارشاد لازم را در جهت هدایت و تربیت فرزندان داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز