معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار؛

تسهیلات پرداختی به تولیدکنندگان خراسان شمالی باید در جای درست هزینه شود

۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۴:۵۴
کد خبر: ۶۲۹۷۳۰
تسهیلات پرداختی به تولیدکنندگان خراسان شمالی باید در جای درست هزینه شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این که تسهیلات پرداختی به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران باید در جای درست هزینه شود، گفت: اگر هزینه کرد تسهیلات ارائه شده از مسیر اصلی خود خارج شود یقینا برخورد خواهیم داشت.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود دلپسند پنجشنبه در تازه ترین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: هدف دولت تدبیر و امید از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان ها، بازکردن گرهی از مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران بوده است اما حمایت مالی از واحدهای تولیدی که عملکرد آنان در مقام اجرا در مسیر درست و منطبق با اهداف طرح نباشد، بنای کار ما نیست.

وی افزود: برگزاری نشست ها و جلسات متعدد با مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران بانک های عامل برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و اخذ تصمیمات لازم هم چون ارائه تسهیلات سرمایه در گردش، تقسیط معوقات بانکی، مساعدت در خصوص پرداخت بدهی در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی واحدهای تولیدی فرصت هایی است که توسط کارگروه در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: علاوه بر پایبندی تولیدکنندگان به تعهدات خود، بانک های استان نیز همکاری لازم را برای حمایت از واحدهای تولیدی داشته باشند.

بررسی موضوع اخذ تسهیلات و مشکلات سرمایه گذار جایگاه دو منظوره سوخت شهر بجنورد با بانک صادرات یکی از دستورکار های این جلسه بود که معاون امور اقتصادی استاندار در این خصوص در ضرب الاجل 10 روزه بانک را به ارزیابی محل اجرای طرح برای آزادسازی وثایق مازاد بانکی و سپرده سرمایه گذار مکلف کرد.

دلپسند تصریح کرد: برداشت بدهی و معوقات بانکی از محل وام سرمایه گذار تخلفی آشکار است. وی بار دیگر تاکید کرد: تنها مرجع قانونی صدور اجراییه واحدهای تولیدی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است.

در این جلسه مشکلات چند واحد تولیدی دیگر نیز مطرح و تصمیمات لازم برای حل مشکلات آن ها اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز