طی پیامی از سوی مسئولان استان؛

مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان به سخنان نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا پاسخ کوبنده می دهند

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۲:۳۴
کد خبر: ۶۳۲۲۸۱
مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان به سخنان نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا پاسخ کوبنده می دهند
مقام عالی دولت در خراسان شمالی در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: اعمال و سخنان نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا ازجمله کارشکنی در برابر برجام، تروریستی خواندن سپاه و نام بردن از خلیج فارس به عنوان عربی، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را بیشتر از سال های قبل ضروری کرده است تا پاسخی کوبنده برای آن باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا صالحی گفت: حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی این روز، اتحاد ملت و انسجام مردم و حاکمیت را به جهانیان ثابت می کند لذا از عموم هم استانی ها می خواهم در این راهپیمایی حضور فعال داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سیزدهم آبان یادآور سه حادثه بزرگ در تاریخ کشورمان است. 13 آبان 1343 تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه روی داد که آغازی شد برای دوران جدیدی از انقلاب اسلامی. هم چنین 13 آبان 1357 دانش آموزان انقلابی به دست رژیم ستمشاهی در دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شدند و پس از پیروزی انقلاب هم در حالی که هنوز ساختارهای رسمی نظام شکل نگرفته بود، شاهد بودیم که گروهک ها در نقاط مختلف با تحریکا آمریکا دست به توطئه می زدند که در نتیجه، دانشجویان خط امام لانه جاسوسی را تسخیر کردند و حضرت امام هم آن را انقلاب دوم نامیدند.

استاندار ادامه داد: از آن هنگام هر سال ملت ایران با حضور در راهپیمایی این روز، اتحاد و انسجام خود را به همگان ثابت و نفرت و انزجارشان از استکبار جهانی را اعلام می کنند. صالحی افزود: امسال هم که رئیس جمهوری آمریکا درصدد کارشکنی در مقابل برجام برآمده که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مذاکرات دولت تدبیر و امید و تأیید جامعه جهانی به ثمر نشست، مردم با حضور گسترده در راهپیمایی پاسخ این اقدامات را خواهند داد./

 

نظر شما