۵۶۰ میلیارد تومان تسهیلات کم سود برای اشتغال روستایی در خراسان شمالی اختصاص یافت

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۱:۳۱
کد خبر: ۶۴۱۳۰۶
۵۶۰ میلیارد تومان تسهیلات کم سود برای اشتغال روستایی در خراسان شمالی اختصاص یافت
امسال ۵۶۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی با نرخ ۴ تا ۶ درصد برای اشتغالزایی در روستاها و شهرهای کوچک خراسان شمالی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اعلام این مطلب در آیین گشایش هشتمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند به حل چالش های بزرگی مثل بحران آب، اشتغالزایی، افزایش بهره وری و رقابت پذیری تولیدات استان کمک کند.

محمود دلپسند افزود: در سایه برپایی این نمایشگاه ها دستاوردهای جدیدی برای بخش کشاورزی به ارمغان خواهد آمد و انتظار می رود با گسترش کاربرد فناوری های نوین در عرصه کشاورزی، هم افزایش بهره وری را شاهد باشیم و هم تولیدات ما قابلیت رقابت پذیری در بازارهای داخلی و صادراتی را پیدا کند.

وی توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی را از دیر زمینه های ورود سرمایه گذاران برشمرد و از آن به عنوان موتور محرکه این بخش و تکمیل کننده زنجیره ارزش افزوده یاد کرد.

وی هم چنین تأکید کرد: افزایش قیمت نان فعلا در برنامه عملیاتی نیست و نرخ های قبلی کماکان به قوت خود باقیست.

به گفته یوسفی رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی، سهم استان از منابع تسهیلات طرح توسعه اشتغال روستایی ۱۹۰ میلیارد تومان است که بانرخ ۶درصد به بهره برداران و متقاضیان پرداخت می شود.

هشتمین نمایشگاه کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته در 74غرفه درمحل دائمی نمایشگاه های خراسان شمالی در بجنورد برپاست و تا ۵ آذرماه جاری از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه مندان است./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز