در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید محقق شد؛

بهره مندی روزافزون از ظرفیت بانوان خراسان شمالی در مناصب مدیریتی

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۸:۵۷
کد خبر: ۶۴۲۹۸۳
بهره مندی روزافزون از ظرفیت بانوان خراسان شمالی در مناصب مدیریتی
در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید و تاکید استاندار خراسان شمالی مبنی بر بهره مندی از ظرفیت بانوان توانمند در مناصب مدیریتی این رویکرد مهم در بخش های مختلف استان ازجمله مدیریت شهری و روستایی تسری یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، شعار دولت یازدهم و در ادامه آن دولت دوازدهم، اعتدال بود که یک وجه آن به مفهوم برقراری عدالت جنسیتی در جامعه است؛ به گونه ای که در سفر اخیر معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده به خراسان شمالی مطرح شد: با عنایت به سیاست ابلاغی ریاست جمهوری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید باید زمینه بکارگیری 30 درصدی زنان در مناصب عالی مدیریتی در چهار سال آینده محقق شود. با توجه به این سیاست ابلاغ شده و تاکید استاندار در جلسات و نشست های مختلف برای بهره مندی از بانوان توانمند در حوزه های مختلف مدیریتی و پیشگام شدن مهندس صالحی در این خصوص ازجمله انتصاب اخیر یک بانوی توانمند به عنوان مدیرکل سیاسی استانداری، این موضوع در دستور کار مدیران استان قرار گرفته است.

در دیدار اخیر استاندار خراسان شمالی با شهردار جدید بجنورد هم روح ا... براتیان با قدردانی از نگاه های حمایتی مهندس صالحی به مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد: توجه به سیاست ها و برنامه های مقام ارشد استان در دستور کار و اولویت شهرداری قرار دارد.

بر این اساس در تازه ترین احکام صادرشده از سوی شهردار مرکز استان، الهام دفتری به عنوان معاون شهرسازی و معماری و فهیمه یزدانی به سمت معاون شهرسازی و معماری منطقه یک بجنورد منصوب شدند.

با توجه به این که یکی از شاخص‌های توسعه در کشور‌ها، حضور و فعالیت پرشور زنان در مشارکت‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و.... است بنابراین حضور حداکثری و پررنگ بانوان خراسان شمالی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی نوید بخش این موضوع است که آنان با این حضور نه تنها فقط به عنوان رای‌دهنده بلکه با نقش موثر خود در تعیین سرنوشت جامعه نقش مهمی را ایفا کردند. 

رویکرد دولت دکتر روحانی رئیس جمهوری و به تبع آن، باور و عملکرد مهندس صالحی استاندار خراسان شمالی به استفاده بیشتر از ظرفیت زنان و جوانان توانمند در مصادر مدیریتی، نویدبخش خبرهای خوش بیشتری در آتیه نزدیک است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز