ویژه کانون‌های‌ آگهی و تبلیغاتی استان خراسان شمالی؛

کارگاه آموزشی با موضوع "هنر و تبلیغات" برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۳:۲۴
کد خبر: ۶۵۰۰۸۶
کارگاه آموزشی با موضوع هنر و تبلیغات برگزار شد
کارگاه آموزشی با موضوع "هنر و تبلیغات" ویژه کانون‌های‌ آگهی و تبلیغاتی استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، معاون امور فرهنگی این اداره کل گفت: کارگاه آموزشی هنر و تبلیغات با تدریس دکتر اکرامی فر از اساتید برجسته این رشته با محوریت بازارهای هدف تبلیغاتی برگزار شد.

رضا رضایی افزود: این کارگاه آموزشی با حضور ٧٠ نفر از مدیران مسئول کانون های آگهی و تبلیغات دارای پروانه و کارشناسان فرهنگی و تبلیغات ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد که  برای شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه معتبر صادر می شود.

وی اظهار کرد: این کارگاه یک روزه برای تقویت کانون ها در راستای تبلیغات و بهره گیری درست از ابزار هنر در این زمینه  در موسسه فرهنگی و هنری عمیق برگزار شد.

این دوره نیز با مساعدت معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و همکاری کانون تبلیغات خانه گرافیک و هنر برگزار و اصول و مبانی بازاریابی و تبلیغات در آن مباحثی از جمله تعاریف،‌ شیوه‌های مختلف تبلیغ،‌ رسانه‌شناسی و چگونگی ارتباط با مشتریان و قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور به متقاضیان آموزش داده شد.

شایان ذکر است؛ برابر نظر سنجی صورت گرفته،‌ افراد حاضر در کارگاه، مباحث مطرح شده را بسیار سودمند و کاربردی ارزیابی کردند.

گفتنی است؛ ٤٧ کانون آگهی و تبلیغات در استان فعال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز