همایش دفاتر پیشخوان دولت و کارگزاران دفاتر مخابرات خراسان شمالی برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۵۱۲۰۲
همایش دفاتر پیشخوان دولت و کارگزاران دفاتر مخابرات خراسان شمالی برگزار شد
به منظور آموزش و افزایش آگاهی مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت و کارگزاران دفاتر مخابراتی استان خراسان شمالی با خدمات و سرویسهای جدید در حوزه ارتباطات ،همایش آموزشی با حضور فعالان عرصه ارتباطات در بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمود گریانلو مدیر تجاری مخابرات استان در این همایش با اشاره به ارتباط دوسویه موجود در میان مجموعه دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر Ictزوستایی با مجموعه مخابرات منطقه خواستار تعامل بیشتر فی مابین شد.

گریانلو همچنین خواستار قرار دادن برنامه های لازم در راستای ایجاد تعامل سازنده در سر فصل امور دفاتر شد و گفت،با تقویت انجمن دفاتر خدمات ارتباطی می توان به این اهداف دست یافت.

وی افزود ،مخابرات منطقه خراسان شمالی،آماده دریافت ایده های نو و پیشنهادات فعالان این عرصه می باشد و از هرگونه ایده ای که موجب جلب رضایت مشترکین،ارائه بهتر خدمات و رونق کسب و کار شود استقبال و حمایت خواهد کرد.

وی در ادامه از تشکیل کمیته ای مجزا به منظور بررسی وضعیت Ict ها و دفاتر خدمات ارتباطی در مخابرات منطقه خراسان شمالی با هدف رفع مشکلات احتمالی موجود و بهبود شرایط و نحوه ارائه خدمات رسانی شد.

گفتنی است،در این همایش و کارگاه آموزشی یک روز ه، ضمن معرفی کامل بسته های جدید سرویس های اینترنت ،نحوه استفاده از نرم افزارهای جدید ارائه خدمات مخابراتی در حوزه همراه اول به حاضرین آموزش داده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز