دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در مانه و سملقان

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۵۳۰۶۹
دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در مانه و سملقان
فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای معروف به گرگ های شب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، پلیس سرهنگ علی حسین رختیانی در تشریح جزئیات بیشتر این خبر گفت: با توجه به افزایش سرقت ها در سطح این شهرستان به ویژه در حوزه بخش سملقان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت:  مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و بررسی سوابق زندانیان و مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی محل اختفای یکی از متهمان شدند.

سرهنگ رختیانی با اشاره به این که در  یک اقدام غافلگیرانه متهم دستگیر که برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد، تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به سرقت با کمک دو همدست خود اعتراف کرد

وی با اشاره به اینکه اقدامات در خصوص دستگیری سایر اعضای باند به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: در عملیاتی جداگانه دو نفر دیگر از اعضای باند گرگ های شبانه دستگیر که به همراه سرکرده این باند برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی و نهایتا با صدور قرار به زندان انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان در پایان از شهروندان خواست تا با رعایت هشدارهای پلیسی از بروز هرگونه سرقت پیشگیری کنند و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز