معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

خراسان شمالی می تواند به استان مقصد گردشگری تبدیل شود

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۶:۱۲
کد خبر: ۶۵۵۳۳۸
خراسان شمالی می تواند به استان مقصد گردشگری تبدیل شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:خراسان شمالی به دلیل وجود توانمندی های حوزه گردشگری می تواند به مقصد گردشگری تبدیل شود و این موضوع یکی از اهداف اصلی ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدحسین علی نیا در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار داشت: دومین اولویت استان در راستای توسعه و رونق اقتصادی موضوع میراث فرهنگی و گردشگری پیش بینی شده است لذا انتظار داریم این مجموعه هم فکری و هم افزایی های لازم را برای شناساندن بیشتر استان انجام دهند.

وی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر که هر ساله اسفندماه در تهران و با حضور تمام استان ها برگزار می شود، گفت:باید دستگاه های اجرایی مرتبط با خدمت رسانی به روستاها و مناطق عشایری از تمام توان و ظرفیت خود در معرفی و شناساندن این استان در سطح کشور استفاده کنند.

علی نیا تصریح کرد:ارائه محصولاتی با برند خاص از هر شهرستان در این نمایشگاه می تواند به معرفی بیشتر استان کمک کند زیرا از این طریق می توانیم بگوییم چه ظرفیت هایی در روستاهای استان وجود دارد.

وی تهیه کلیپ های متفاوت و کاملی از توانمندی های روستاییان استان را در این نمایشگاه خواستار شد و گفت:باید با برنامه ریزی دقیق بتوانیم تمام توانمندی های استان را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهیم.

ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی اداره کل میراث فرهنگی، بررسی طرح مطالعات امکان سنجی گردشگری کم شتاب در یکی از مناطق منتخب دارای قابلیت در استان و بررسی طرح جشنواره ملی بازی های بومی و محلی به میزبانی خراسان شمالی از اهم دستور کارهای این جلسه بود که هر دو طرح فوق مورد تصویب قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز