رئیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی:

واژگونی ۴۰۵ در ورودی بجنورد دو مجروح برجا گذاشت

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۲:۴۳
کد خبر: ۶۵۷۲۱۰
واژگونی ۴۰۵  در ورودی بجنورد دو مجروح برجا گذاشت
رئیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از واژگونی یک دستگاه خودروی 405 در ابتدای ورودی شهر بجنورد ازسمت بابا امان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سرهنگ رحمان اسپید کار رئیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی  گفت: در سانحه رانندگی که عصر امروز  در ورودی بجنورد رخ داد، 2 نفر از پنج  سرنشین آن  مصدوم شدند.

 سرهنگ اسپیدکار در تشریح این خبر افزود: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی  در ادامه اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد در این حادثه دو نفراز سرنشینان آن به علت مصدومیت، با اورژانس  فوریت های پزشکی ۱۱۵ به بیمارستان انتقال شده‌است.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان راهور علت این حادثه را بی‌احتیاطی و عدم توانایی کنترل ناشی از تخطی و سرعت مطمئنه راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

این مقام انتظامی از رانندگان خواست :  همواره با سرعت مطمئنه در معابر تردد نمایند تا خطر وقوع حوادث را کاهش دهند و با برنامه ریزی و توجه به شرایط راه رانندگی کنند تا مجبور به افزایش سرعت جهت جبران تاخیر در سفر نباشند.

وهمچنین بارعایت سرعت و فاصله طولی مناسب در رانندگی ، فرصت عکس العمل مناسب را برای خود ایجاد نمایند.

 

نظر شما