تمام اقشار جامعه باید ویژه بودن ایام دهه فجر را حس کنند/ نسل جوان امروز باید از برکات و ثمرات نظام جمهوری اسلامی آگاه شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۶۲۵۰۲
تمام اقشار جامعه باید ویژه بودن ایام دهه فجر را حس کنند/ نسل جوان امروز باید از برکات و ثمرات نظام جمهوری اسلامی آگاه شود
امام‌جمعه شهرستان فاروج بر آگاه‌سازی نسل جوان امروز نسبت به برکات و ثمرات انقلاب تأکید کرده گفت که این مردم همیشه پای‌کار نظام بوده و ایستاده‌اند و ایران به برکت همین ایثار و فداکاری و تبعیت از ولایت‌ فقیه امروز به یک ابرقدرت تبدیل‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباسعلی قلی زاده در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی اخیر برعلیه فتنه گران گفت : حضور مسئولین ما در مراسمات و همایش‌های مردمی تجلی انسجام، وحدت و یکپارچگی آحاد ملت باید چشمگیر شود و باید خود را به این امر موظف کنیم.

قلی زاده تکریم دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک تکلیف و وظیفه برای همه دانسته، خواستار احیا شعارهای ابتدای انقلاب مانند «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» که به معنی بیزاری از وابستگی و تأکید بر تکیه‌بر توان داخلی هستند شد

امام‌جمعه شهرستان فاروج ملت ایران را مردمی پای‌کار نظام و دارای اتحاد و همبستگی توصیف کرده و گفت که در طول چهل سال گذشته هرچند سال یک‌بار فتنه و آشوبی در کشور داشتیم ، اما مردم دست از انقلابشان نکشیده‌اند و امروز در آستانه 40 سالگرد انقلاب اسلامی به برکت همین ایثار، فداکاری و استواری ملت ایران و تبعیتش از ولایت‌فقیه جمهوری اسلامی در دنیا به یک ابر قدرت تبدیل‌ شده است.

حجت‌الاسلام قلی زاده مناسبت دهه فجر را غنیمت دانسته و ادامه داد باید در این مناسبت‌ها اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشیم و برکات و ثمرات انقلاب را برای نسل جوان امروز بیان کنیم، تمامی نهادها و ادارات باید با توجه به وظایفی که دارند گزارش‌های لازم را به مردم ارائه دهند و اعلام کنند که قبل از انقلاب چه بوده‌ایم و امروز در چه وضعیتی قرار داریم.

فرماندار شهرستان فاروج بر فراگیر بودن مراسمات دهه فجر در کل شهرستان تأکید کرده و گفت که جشن‌های دهه فجر باید جلوه خاص و متفاوت‌تر از گذشته در تمام مناطق شهری و روستایی داشته و دستاوردهای انقلاب برای تمام اقشار جامعه تدوین شود و ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای این کار است.

هادی رجایی نیا گفت که بیشترین تکلیف ما کار در حوزه کودکان، نوجوانان، دانش آموزان و جوانان است، حتی کودک ما باید بداند که این ایام روزهای متفاوتی است، برای این نسل که شاید از وضعیت قبل از انقلاب هیچ اطلاعی نداشته باشند باید تمام دستاوردهای انقلاب تدوین شود.

رجایی نیا شعارهای استقلال، آزادی و نه شرقی، نه غربی را حتی امروز و در آستانه چهل‌سالگی انقلاب همچنان ادامه‌دار دانسته و گفت که کدام کشور دنیا به‌اندازه ایران انتخابات در کشورش برگزار می‌کند و عمده ساختار اصلی حاکمیتی و دولتی بر اساس رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شود.

فرماندار شهرستان فاروج با اشاره به شعار دهه فجر امسال با عنوان سربلندی ملت ایران در پرتوی جمهوری اسلامی، اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی گفت که تمامی دستگاه ها با هر رویکردی در کمیته‌های مربوطه جلسات و هماهنگی‌های خود را داشته باشند.

وی تأکید کرد که رویکرد اصلی همه کمیته‌ها باید بر محور شعار دهه فجر امسال بوده و این شعار به‌عنوان یک سرلوحه و کار فرهنگی در دستور کار قرار گیرد. برنامه‌های دهه فجر نیز باید برای تمام مناطق روستایی و شهری تدوین‌شده و در تنها در شهر خلاصه نشود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز