تأکید معاون امور عمرانی استاندار:

روند واگذاری زمین به سرمایه گذاران تسریع شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۶۳۱۶۳
روند واگذاری زمین به سرمایه گذاران تسریع شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در نشستی با محوریت واگذاری زمین به نیروگاه برق خورشیدی ۱۰ مگاواتی جاجرم تاکید کرد: روند واگذاری زمین به سرمایه گذاران باید تسهیل و تسریع شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدحسین علی نیا در این نشست که دوشنبه برگزار شد، اظهار داشت: زمین مورد نظر سرمایه گذاری خارج از حریم شهر است و مالکیت آن باید از اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل منابع طبیعی استان تغییر کند که این روند باید با هماهنگی بین دستگاهی و همکاری اداره کل ثبت اسناد استان تسریع یابد.

وی افزود: تاکید ما بر کوتاه تر شدن زمان پاسخگویی به درخواست های سرمایه گذاران است بنابراین در تمامی حوزه ها باید مسائل و مشکلات کار احصاء و با هماهنگی و هم افزایی بین دستگاهی مسائل حل و فصل شود چرا که این اقدامات موجب می شود تا سرمایه گذار با اطمینان خاطر بیشتری در استان حضور یابد.

وی ادامه داد: در کارگروه امور زیر بنایی استان بررسی های لازم برای واگذاری اراضی دولتی به منظور سرمایه گذاری انجام می پذیرد و کارگروه سعی دارد در کوتاهترین زمان ممکن این بررسی ها انجام شود اما در ادامه کار با وجود برخی مباحث اداری و بعضاً اختلافات بین دستگاهی روند واگذاری زمین به سرمایه گذار طولانی می شود که باید این اشکال ها ساماندهی شود.

علی نیا مطرح کرد: برای تسهیل و تسریع در فرآیندهای سرمایه گذاری دستگاه های اجرایی همچون راه و شهرسازی و منابع طبیعی اراضی با قابلیت سرمایه گذاری خود را مشخص و به مرکز خدمات سرمایه گذاری استان برای ثبت در سامانه معرفی کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز