برپایی چهارمین فصل همایش بصیرتی بسیجیان مخابرات خراسان شمالی

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۱:۲۰
کد خبر: ۶۶۳۶۴۲
برپایی چهارمین فصل همایش بصیرتی بسیجیان مخابرات خراسان شمالی
چهارمین فصل گردهمایی بصیرتی بسیجیان مخابرات خراسان شمالی در سال جاری ،ظهر امروز با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، این نشست  با حضور مدیران مخابرات استان و جمعی از کارکنان بسیجی این شرکت با سخنرانی  حجت الاسلام احمدی فر ، رئیس ستاد اقامه نماز استان به عنوان هادی سیاسی تشکیل شد.

حجت الاسلام احمدی فر در این همایش با اشاره به آثار و اهمیت نماز، اظهار کرد: از مهمترین اثرات آن تقرب به خداوند و دریافت رحمت بی کران الهی است خداوند هر فریضه ای را که بر انسان واجب کرده، دارای فواید بسیار زیاد و عامل رشد و تکامل فردی و اجتماعی اوست.

 وی ادامه داد: دانش بشری بامطالعه و تحقیقات علمی گوشه ای از اثرات نماز را دریافت کرده وخواهد کرد به طوری که امروزه علم پزشکی دنیا در خصوص سلامت معنوی و نقش نماز، دعا و دینداری در سلامت جسمی، روحی و روانی توفیقاتی کسب کرده است و این یافته ها بیان کننده تنها ذره ای از تاثیرات نماز در ابعاد مختلف زندگی انسان است.

وی با تاکید بر تلاش همگانی برای ترویج و فراگیری بیش از پیش اقامه نماز در تمام سطوح جامعه اسلامی، اظهار داشت: باید با ارائه راهکارهای علمی و عملی، فرهنگ اقامه نماز را در جامعه ارتقاء دهیم

گفتنی است در ادامه این همایش ضمن قدردانی از فعالیتهای حجت الاسلام مهرپویان امام جماعت اسبق مخابرات استان ، حجت الاسلام و المسلمین باغچقی به عنوان امام جماعت جدید این مجموعه معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز