برنامه‌های فرهنگی و هنری در معرفی ارزش‌های انقلاب نقش موثری دارند

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۸:۱۲
کد خبر: ۶۶۳۶۴۵
برنامه‌های فرهنگی و هنری در معرفی ارزش‌های انقلاب نقش موثری دارند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج در نشست کمیته فرهنگی، هنری و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر بر نقش برنامه‌های فرهنگی و هنری در معرفی انقلاب اسلامی تأکید کرده و گفت : ایام‌الله دهه فجر باید برای همه اقشار جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، جواد نظری گفت : با اطلاع‌رسانی به‌موقع شهروندان از روند فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی‌ها آگاه خواهند شد، برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز نقش تأثیرگذاری در معرفی انقلاب اسلامی دارند.

جواد نظری به اهمیت گرامیداشت دهه فجر و لزوم تبین این رویداد برای اقشار مختلف اشاره‌کرد و ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی با استفاده از قالب‌های فعالیتی و با برنامه‌های خلاقانه برای گروه‌های مختلف جامعه می‌توانند نقش مؤثری را در این زمینه ایفا نمایند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج بر همکاری مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر با حوزه رسانه و خبرنگاران شهرستان تأکید کرد و گفت: مسئولین کمیته‌ها و دستگاه‌های فرهنگی بایستی همکاری مناسب با رسانه‌ها برای انعکاس مطلوب اخبار شهرستان در دهه مبارک فجر داشته باشند.

رضا قاسم‌زاده بر لزوم پوشش جشن‌های این ایام در سراسر شهرستان تأکید کرده و گفت: تمام شهروندان و در تمام روستاها باید ویژه بودن این ایام را حس کنند.

بخشدار بخش مرکزی فاروج خواهان همکاری کمیته‌های دهه فجر و توجه به روستاها و مناطق محروم در این ایام مبارک شده و ادامه داد : لازم است تا بخشی از برنامه‌های دهه فجر در روستاها برگزار شود و نهادها در این زمینه باید کمال همکاری را با یکدیگر داشته باشند.

 انعکاس به‌موقع فعالیت‌های متناسب با دهه فجر، برگزاری یادواره هنرمندان موسیقی مقامی، مسابقات و نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

خبرنگار شادکام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز