معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

ارائه خدمات اجرایی ستاد سفر با اولویت معرفی جاذبه های گردشگری استان باشد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۶۵۳۳۹
ارائه خدمات اجرایی ستاد سفر با اولویت معرفی جاذبه های گردشگری استان باشد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت:خراسان شمالی به دلیل قرار گرفتن در یک مسیر پرتردد باید بیشتر شناسانده و معرفی شود لذا ارائه خدمات اجرایی ستاد سفر باید با اولویت معرفی جاذبه های گردشگری استان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد حسین علی نیا  در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار داشت:با توجه به نزدیکی ایام نوروز، ستاد اجرایی خدمات سفر و کمیته های ذیل آن باید در این فرصت باقی مانده مقدمات لازم را برای جذب و ماندگاری مسافران فراهم آورند.

وی با بیان این که ارائه خدمات سفر باید شایسته مسافران باشد، افزود:برای هماهنگی های بیشتر تعدادی کمیته ذیل این ستاد تشکیل شده است که می توانند خدمات رسانی بیشتری را به مسافران ارائه دهند و از سوی دیگر برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر با اطلاع رسانی از طریق صداوسیما و شبکه های سراسری به معرفی جاذبه های استان خواهیم پرداخت.

علی نیا تصریح کرد:با چاپ بنرهای تبلیغاتی در مبادی ورودی هر شهرستان، پخش برنامه های معرفی استان در شبکه های سراسری به معرفی و جاذبه های استان خواهیم پرداخت.

وی افزود: در بحث ساماندهی خانه های مسافر با ورود بخش خصوصی و طراحی سامانه ها، مردم سراسر کشور می توانند به سایت های معرفی شده مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند.

علی نیا ادامه داد: معرفی روستاهای گردشگری نیز از دیگر موارد مهم در جذب مسافران است که البته برای این معرفی نیازمند ابتکار و خلاقیت بیشتر هستیم تا بتوانیم بهترین اقدامات را برای آنان رقم بزنیم.

وی اشاره ای هم به موضوع محور بجنورد به جنگل گلستان داشت و افزود: این محور ارتباطی که جزو محورهای اصلی تردد بوده در حال تکمیل و چهار بانده شدن است و تا قبل نوروز 12 کیلومتر دیگر از آن آسفالت می شود که می تواند کمک خوبی به کاهش تصادفات باشد.

وی همچنین عملکرد دستگاه های اجرایی متولی این ستاد را در نوروز گذشته خوب ارزیابی کرد و افزود:برای نوروز پیش رو با آمادگی بیشتر و مبتنی بر برنامه ریزی در تمامی محورها و حوزه ها خدمات بیشتری را ارائه خواهیم داد.

علی نیا در بخش دیگر سخنان با یادآوری این نکته که ارائه خدمات شایسته، نیاز به برنامه ریزی بیشتر دستگاه های اجرایی متولی دارد، تصریح کرد:می توان با تحلیل نقاط ضعف عملکرد این ستاد در سال گذشته و برگزاری جلسات مستمر در فرصت باقی مانده نوروز خوبی را برای مسافران و گردشگران رقم بزنیم.

در ادامه این جلسه روسای کمیته های ذیل ستاد استانی به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی پرداختند.

 

نظر شما