معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

بخشداران دقت و حساسیت در هزینه کرد اعتبارات را مورد توجه قرار دهند

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۰:۱۳
کد خبر: ۶۶۵۳۴۱
بخشداران دقت و حساسیت در هزینه کرد اعتبارات را مورد توجه قرار دهند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:تمام بخشداران موضوع دقت و حساسیت در هزینه کرد اعتبارات را مورد توجه جدی تر قرار دهند زیرا این اعتبارات برای حوزه های عمران، آبادی و حل مشکلات جاری روستاها هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد حسین علی نیا در جلسه شورای اداری شهرستان راز و جرگلان اظهار داشت:بخشداران باید نظارت های دقیق نیز بر اعتبارات ابلاغی داشته باشند زیرا این هزینه ها برای مردم است بنابراین هزینه کردن و نظارت بر اعتبارات بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در گذشته توزیع اعتبارات بخشداری ها با تشخیص استانداری و دفتر امور روستایی استانداری و بر اساس اولویت ها انجام می گرفت و این در حالیست که اکنون این اعتبارات به حساب دهیاری ها و بخشداری ها واریز می شود بنابراین نظارت بر آن مهم است.

علی نیا تصریح کرد:اگر می خواهیم در مسیر توسعه ، عمران و آبادی قرار گیریم باید مدیران و مردم همدل، همراه و یکپارچه ای داشته باشیم که تحقق این مهم رمز موفقیت کشور محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی نباید برای کار کردن توجیهاتی همچون نبود اعتبارات را عنوان کنند زیرا در این راه انجام کارهای انسانی، فرهنگی و اجتماعی هزینه ای ندارد.

علی نیا اظهار داشت: سختی های کشور ایران به فرموده مقام معظم رهبری با تدبیر، سخت کوشی ، دلسوزی و تلاش مضاعف مدیران قابل حل است که البته مصادق آن را می توان در بین مدیران این استان مشاهده کرد.

وی بیان کرد: اخلاق خوب و صادقانه موجب خدمت گذاری بیشتر به مردم و پیشبرد اهداف خواهد شد و فرصت های خدمتگذاری ضمن اینکه برای مدیران فرصت خدمت به مردم محسوب شده می تواند میدان آزمایش هم تلقی شود و اینکه چگونه این مدیران از فرصت های بدست آمده استفاده خواهند کرد.

وی در پایان خطاب به مدیران شهرستان راز و جرگلان تاکید کرد تا در مسیر جذب سرمایه گذار به این شهرستان و با توجه به پایلوت قرار گرفتن آن بعنوان شهرستان تعاونی ها جاذبه هایی برای بخش خصوصی فراهم آورند تا شاهد رونق اقتصادی در این شهرستان باشند.

در این آیین سعید آیتی و جواد جوانش به ترتیب به عنوان بخشداران جدید بخش های مرکزی و غلامان شهرستان راز و جرگلان معرفی شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز