پیام استاندار خراسان شمالی به مناسبت آغاز دهه فجر

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۴۳:۰۰
کد خبر: ۶۷۰۹۹۰
پیام استاندار خراسان شمالی به مناسبت آغاز دهه فجر
استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وآغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، متن پیام محمد رضا صالحی به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"والفجر* و لیال عشر"

فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشانگر مجاهدت و ایثار ملت بزرگ ایران در پاسداشت دستاوردهای انقلاب بزرگ قرن بیستم است که جنبه معنوی و فرهنگی آن بر دیگر وجوهش تفوق دارد؛ انقلابی که ثمره خون دادن ها و خون دل خوردن های هزاران هزار ایرانی از زن و مرد و پیر و جوان از هر قوم و آیین طی قریب یک سده گذشته است که برای رویش جوانه های استقلال، آزادی و پیشرفت و توسعه پایدار در سایه استقرار نظام مبتنی بر مردمسالاری دینی تلاش کردند و حماسه آفریدند.

اینک درخت تنومند و بارور جمهوری اسلامی به ثبات، پختگی و کمال رسیده و ثمرات کوشش های ملت هر روز در قالبی نو عیان می شود. نظامی که همه ارکان آن مستقیم یا غیرمستقیم با رأی و نظر اکثریت ملت برگزیده می شوند تا نشانی باشد از پاسخگویی همه مسئولان در برابر مطالبات مردم. با وجود فشارهای پیدا و پنهان بدخواهان این ملک و ملت طی 4 دهه گذشته دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست ولی با این حال برای تحقق کامل اهداف، آرمان ها و شعارهای مردم و رهبران انقلاب اسلامی در سال 57 باید با همت و تلاش مضاعف، تدبیر صحیح امور و تقویت روحیه امید به آینده به ویژه در نسل جوان و نوجوان آینده ساز کشور، مسیر چشم انداز را با سرعت بیشتری پیمود.

دولت تدبیر و امید هم ثابت کرده است با اعتقاد به اهمیت مشارکت همگانی در پیشبرد برنامه های توسعه ای، تلاش برای مقاوم سازی اقتصاد کشور در راستای تحقق استقلال اقتصادی و جلب همراهی آحاد جامعه در نیل به استقلال فرهنگی، برای تحقق آرمان های متعالی نظام جمهوری اسلامی به جد و جهد کوشیده است.

امید آن که در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این مناسبت فرخنده محملی باشد برای تحکیم وحدت و انسجام ملی، زدودن کدورت ها از سپهر سیاسی و اجتماعی کشور، همدلی همه ارکان حاکمیتی در پاسخگویی عملی به مطالبات به حق اقشار گوناگون، تجدید قوای مردم و مسئولان و حرکت سریع تر به سوی اهداف و شعارهای راستین انقلاب اسلامی.

 

نظر شما