خدمات دهی به واحدهای تولیدی بدهکار نباید قطع شود

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۵۲:۲۰
کد خبر: ۶۷۰۹۹۳
خدمات دهی به واحدهای تولیدی بدهکار نباید قطع شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: طبق مصوبه کارگروه رفع موانع تولید، دستگاه‌های خدمات‌رسان نباید آب، برق و گاز هیچ واحد تولیدی را قطع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمود دلپسند در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در حالی که بارها تأکید کرده‌ایم که برق، آب و گاز واحدهای تولیدی قطع نشود، اما برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان توجهی به مصوبات کارگروه نداشته اند و این در حالیست که این دستگاه ها باید بدانند قبل از انجام هر گونه اقدامی باید مساله در کارگروه رفع موانع تولید استان مطرح شود و ما نیز کاملا منطقی تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد:مراحل تصمیم گیری ما بر مبنای مشکلات واحدهای تولیدی متفاوت خواهد بود اما دستگاه های خدمات رسان نباید بدون هماهنگی با این کارگروه اقدامی را انجام دهند و این مساله باید تا سطح مدیران شهرستان ها نیز تسری یابد.

دلپسند خاطرنشان کرد:واحدهای تولیدی مکلف به بهای پرداختی خود هستند و نمی توانند بهانه هایی در قالب گران بودن نرخ تعرفه ها را عنوان کنند چون این موضوع جزو قوانین جاری کشور به شمار رفته که برای همه مردم لازم الاجراست اما دستگاه های خدمات رسان هم باید همکاری های لازم را داشته باشند.

گفتنی است در این کارگروه مشکلات چند واحد تولیدی به دلیل پرداخت نشدن اقساط تسهیلات مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز