بهره برداری از ۱۱مرکز خانه بهداشت و پانسیون

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۷۳۲۸۱
بهره برداری از ۱۱مرکز خانه بهداشت و پانسیون
رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت : همزمان با دهه فجر 11 مرکز شامل خانه بهداشت و پانسیون در این استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی حق بین در نشست خبری درجمع خبرنگاران با اشاره به این که دانشگاه از انواع بیمه های این استان یک هزار و 150 میلیارد ریال طلب دارد که در صورت جذب این میزان مطالبات بخشی از مشکلات دانشگاه در زمینه های مختلف برطرف می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی در این استان چهار بیمارستان، 150 تخت بیمارستانی وجود داشت، گفت: این درحالیست که در حال حاضر در این استان 11 بیمارستان با یک هزار و 350 تخت بیمارستانی وجود دارد.

به گفته وی هم اکنون 35 پایگاه اورژانس، 20 رشته تحصلی در حوزه علوم پزشکی، یک هزار و 800 دانشجوی رشته علوم پزشکی در این استان وجود دارد.

وی در راستای تفاهم نامه هایی که برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی با مجمع خیران داشته ایم 50 پروژه بهداشتی را شروع کرده ایم که تا کنون 20 مورد با همکاری مجمع خیران سلامت بنیاد نیکوکاران مفید افتتاح شده است و مابقی نیز در دست اقدام است و تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

حق بین اظهار کرد: امسال بیش از 170 میلیارد ریال اعتبار برای حوزه تجهیزات برای بیمارستان ها به جزء بیمارستان های تازه ساخت در راستای بهبود وضعیت و استانداردها هزینه شده است.

وی با توجه به اینکه در سال های گذشته از نظر استانداردها و تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان در رده های پایین تردر سطح کشور قرار داشتیم اما در پنج سال اخیر در بیشتر شاخص ها ارتقا داشته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز