⁩دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ۳۶ میلیارد ریال کلاهبرداری در خراسان شمالی

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۷۶۳۹۶
⁩دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ۳۶ میلیارد ریال کلاهبرداری در خراسان شمالی
فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ۳۶ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان جاجرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت : در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در این شهرستان اقدام به جعل اسناد و مدارک و  کلاهبرداری می‌کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای فرد مورد نظر شدند، افزود:  متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

وی با بیان اینکه متهم با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد و مدارک که اقدام به کلاهبرداری از یک شرکت خدماتی و دو نفر از شهروندان می‌کرد، افزود : متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری به مبلغ ۳۶ میلیارد ریال در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد،  خاطرنشان کرد: پلیس با هر گونه اقدامی که آسایش و آرامش  شهروندان را  به مخاطره بیاندازد به شدت برخورد می‌کند  و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت آگاهی از این گونه موارد مراتب را از طریق پل  ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز