چاپ ۱۵عنوان کتاب توسط فرهنگیان بجنورد

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۲۵:۵۷
کد خبر: ۶۷۶۸۹۷
چاپ ۱۵عنوان کتاب توسط فرهنگیان بجنورد
فرهنگیان شهرستان بجنورد 15 عنوان کتاب را تدوین ترجمه و چاپ نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،فرهنگیان شهرستان بجنورد 15 عنوان کتاب با موضوعات اجتماعی، ادبی، فرهنگی، کودک،تاریخی و آموزشی تدوین ، ترجمه و چاپ نمودند.

براساس این گزارش «افسانه احمدی مقدم»،«برات محمد عاشقی»و« نوشین وحید حداد» در کتاب "دانش آموز،خلاقیت،ایده پردازی" به موضوع خلاقیت دانش آموزان پرداخته‌اند؛ همچنین «محسن محمدی» و «سارا یداللهی» کتاب "آمار توصیفی در علوم رفتاری" و با ترجمه کتاب استیفن بروک، شان جیمرسون و رابین هانسون کتاب "شناسایی، ارزیابی و درمان اختلال کم توجهی و بیش فعالی در مدرسه"  را چاپ نمودند که «محسن محمدی» کتاب "اختلالات طیف اوتیسم" نوشته هدر بارنت وگو را نیز ترجمه و چاپ کرده است.

کتاب "سال‌های افتخار" به نوشته «گلثوم صبری» درباره دفاع مقدس نگاشته، و در کتاب "صدای گام های تو" نوشته «زهره خرداد زاده» و کتاب "آوای چلچله" نوشته «اکرم قاسمی» نیز اشعار این فرهنگیان چاپ شده است.

"راه رهایی" عنوان کتاب «الهه صادقی» و «مریم مهماندوست» است که به اثربخشی آموزش حل مسئله بر نگرش به مواد مخدر در دختران پرداخته است؛ همچنین «شیرزاد محمد پور»، «آلیس زارعی» و «فروغ محمد نیا» نیز در کتاب "چگونه خشم دانش آموز را کنترل کنیم؟" به این موضوع اجتماعی توجه نموده اند.

«دردانه ایمان پور» در کتاب "گرایش های ارزشی در سبک های تصمیم گیری" به تصمیم گیری در آموزش و پرورش، همچنین کتاب "استرس شغلی" نوشته «غلامرضا امین زاده فاروجی» با همکاری «حسین حسنی»، «علی اکبر علی زاده»، «ندا نودهی» و «زهرا زراعتکار زیارت» یک پژوهش علمی است که در قالب کتاب به چاپ رسیده است.

«مهدیه مهدی نژاد» نیز در کتاب "پیشه وران قیصریه" نگاهی به بازار دوره صفویه داشته و کتاب "مدیریت استراتژیک منابع سازمانی: با نگاهی به سرمایه فکری" توسط «آروز رحیم زاده» و با همکاری «رؤیا افراسیابی» و«برات محمد عاشقی» نیز  به مسائل مدیریتی پرداخته است.

کتاب های "سلام در اسلام" نوشته «مهران مهرجویان» به مقوله‌ی فرهنگی سلام پرداخته شده و در کتاب "سلام به تو که ماهی" به نوشته «حدیثه احمدی» فصل‌ها برای کودکان آموزش داده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز