اعزام آخرین کاروان مددجویان به کربلا در سال ۹۶

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۲۷:۳۰
کد خبر: ۶۷۷۴۲۲
اعزام آخرین کاروان مددجویان به کربلا در سال ۹۶
۲۵۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در ۱۱ ماهه امسال به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، جلسه آموزشی و برنامه ریزی اعزام مددجویان زائر تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی به کربلای معلی برگزار شد.

 غلام علی رحمانی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی در این جلسه اعلام کرد: آخرین کاروان مددجویان به کشور عراق در سال ۹۶  نیز به زودی اعزام می شود.

وی بابیان اینکه این کاروان شامل ۴۲ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد است،گفت: ۲۶ بهمن ماه این کاروان به  مدت ۱۰ روز به این سفر معنوی مشرف می شوند.

رحمانی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال ۲۵۰ مددجو به  کربلای معلی اعزام شدند، بیان کرد: ۱۰۰ درصد تمامی مددجویان اعزامی به سفر کربلا، از مددجویان بانوی  سرپرست خانوار بودند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی سال ۹۶ ، اعزام  هفت کاروان از زنان سرپرست خانوار به زیارت عتبات عالیات پیش بینی شد که هم اکنون شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه های این حوزه هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان برای این خدمت فرهنگی هزینه شده است و علاوه بر این ۵۲ میلیون تومان دیگر نیز برای آخرین کاروان اعزامی به کشور عراق از محل منابع داخلی کمیته امداد وکمک های خیران صرف شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی با یاد آوری اینکه  امسال ۵۲۸  مددجو نیز به  پیاده‌روی اربعین کربلا اعزام شدند، بیان کرد: همچنین در این مدت  ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امدادخراسان شمالی به شهر مقدس قم  برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه علیها‌السلام و مسجد جمکران اعزام شدند.

رحمانی در ادامه به برگزاری اردوهای مشهد مقدس در قالب شوق زیارت اشاره کرد و افزود: سه هزار و ۱۰۰ نفر از افراد نیازمند تحت حمایت این نهاد نیز با کمک خیران به زیارت مشهد مقدس مشرف شدند که ۸۰۰  نفر از این افراد زیارت اولی بودند.

وی بیان کرد: ۹۰۰ نفر دیگر از مددجویان دانش آموز ودانشجو، جوانان در آستانه ازدواج و مادران و دختران نیز به اردوهای آموزشی سراسر کشور اعزام شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز