خدمت به مردم، وظیفه شهرداری است/استارت آماده‌سازی شهر برای عید نوروز

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۷۸۴۶۵
خدمت به مردم، وظیفه شهرداری است/استارت آماده‌سازی شهر برای عید نوروز
سرپرست شهرداری فاروج خدمت به مردم را وظیفه ذاتی شهرداری دانسته و از شروع عملیات زیباسازی شهر برای عید خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،علی‌اصغر گل محمدیان گفت: شهرداری وظیفه‌اش خدمت به مردم است و ما نیز در این نهاد نهایت تلاش خود راداریم تا این امر تحقق یابد. در روزهای گذشته اقدامات و مناسب‌سازی‌هایی در شهر صورت گرفته است و با بهتر شدن آب‌وهوا بهسازی معابر ادامه خواهد یافت.

گل محمدیان به آغاز فرایند عمرانی و زیباسازی شهر برای عید نوروز اشاره‌کرده و افزود: برای زیباسازی شهر المان‌های مختلفی تدارک دیده‌شده و برنامه‌های مختلفی در نظر داریم که با نزدیک شدن به اواخر اسفند یک‌به‌یک اجرا می‌شود.

وی افزود: تاکنون 10 گروه مختلف از سراسر خراسان بزرگ ایده‌ها و طرح‌های خود را به شهرداری ارائه کرده‌اند که پس از بررسی توسط اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری و با توجه به بودجه‌ی شهرداری تاکنون سه طرح تائید شده و این المان‌ها قبل از عید نوروز در نقاط مختلف شهر نصب می‌شوند.

سرپرست شهرداری فاروج بر لزوم توجه به ظرفیت‌های داخل شهرستان تأکید کرده و ادامه داد: برای این المان‌های نوروزی، پیشنهاد هنرمندان تیتکانلو و فاروجی تائید شده و تلاش کردیم تا نیازهای خود را با توجه به ظرفیت‌های داخل شهرستان برطرف سازیم.

گل محمدیان در ادامه اظهار داشت: برای رفاه حال مسافرین عبوری، سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌های پارک وحدت بهسازی شده و محیط داخل پارک نیز بازسازی می‌شود، همچنین تعداد 4 سوئیت با امکانات کامل ساخته‌شده که در مراحل پایانی کار است و برای عید نوروز در دسترس مسافران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به آغاز روند اجرایی تونل سبز در دو ورودی شهر گفت: هدف ما فراهم آوردن حداکثر امکانات با توجه به ظرفیت و بودجه شهرستان است تا بتوانیم به‌جای یک شهر عبوری، شهری مقصدی برای گردشگران باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز